Skip to main content

Asiakaspalautukset

Helppo ja vaivaton palautus on yksi verkkokaupan kilpailuvalteista. Kun teet kanssamme Asiakaspalautussopimuksen, voit tarjota asiakkaillesi ylivoimaisesti helpoimman ja lisäksi maksuttoman tavan palauttaa verkkokauppaostoksia.

Kenelle palvelu sopii?

Palvelu sopii erityisesti kuluttajien kanssa asioiville verkkokauppiaille, jotka haluavat tarjota asiakkailleen helpon tavan palauttaa ostoksensa.

Hyödyt

Helpon ja vaivattoman palautuksen tarjoaminen asiakkaille on verkkokaupan kilpailuvaltti.

Palautuksen postimaksu laskutetaan verkkokaupalta. Asiakkaasi käytössä taas on Postin koko laaja asiointiverkosto palautuksen tekemistä varten.

Asiakaspalautuksessa asiakkaasi voi palauttaa verkkokaupan ostokset posti.fi/palautapaketti-sivun kautta. Asiakkaasi saa palauttamista varten Helposti-koodin, jonka hän kirjoittaa paketin päälle ja jättää paketin pakettiautomaattiin tai mihin tahansa Postiin. Alle 3 cm paksut lähetykset voidaan jättää myös kirjelaatikkoon. Lähetyksen mukaan ei tarvitse tulostaa erillistä palautusosoitekorttia, mikä säästää rahaa ja ympäristöä. Palautuvaa pakettiliikennettä on helppo seurata Posti Dashboardin kautta.