Skip to main content
Tiedote

Tuotannon ruuhkautumisen vuoksi emme valitettavasti toistaiseksi pysty selvittämään tai kiirehtimään yksittäisen lähetyksen tai lähetyserän kulkua postinkäsittelyssämme.

Opi löytämään ja tuntemaan asiakkaasi

Profiloi ja pisteytä asiakkaita, rikasta asiakasrekisterisi henkilötietoja, tavoita muuttajat ja optimoi jakelualueet. Analytiikkapalveluillamme saat apua informaation tehokkaaseen hyödyntämiseen liiketoiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä.

  • Syvennä asiakasymmärrystäsi rikasteilla ja profiloinnilla

  • Selvitä parhaat asiakkaasi pisteytysmalleilla

  • Tavoita muuttajat oikealla hetkellä

Profilointi

Profiloinnin avulla muodostuu tarkka kuva siitä, millaisia asiakkaasi ovat ja mitkä piirteet erottavat heidät väestöstä tai muusta valitsemastasi vertailuryhmästä.

Pisteytysmallit

Pisteytysmallilla tarkoitetaan analyytikon asiakaskohtaisesti tekemää mallinnusta, jonka avulla uusasiakashankinnan kohderyhmä voidaan pisteyttää potentiaalisuusjärjestykseen. Näin uusasiakashankinnasta saadaan entistäkin kohdennetumpaa ja tehokkaampaa.

Mallinnetut rikasteet

Rikasteet auttavat asiakkaiden segmentoinnissa sekä asiakkuusmarkkinoinnin ja -viestinnän kohdentamisessa ja personoinnissa. Voit valita rikastepalvelustamme yrityksellesi parhaiten sopivat rikasteet.

Jakelualueiden optimointi

Jakelualueiden optimoinnilla tavoitat postinumerot, joissa korostuvat yrityksellesi tärkeät piirteet. Voit esimerkiksi tavoittaa postinumeroalueet, joissa on eniten myyntiä per asukas tai alueet, joista matka-aika toimistollesi on puoli tuntia.