Kolme syytä siihen, miksi suora toimii niin hyvin

  1. Suoramarkkinointi on markkinoinnin premiumia. Jos asia on oikeasti tärkeä, siitä ei lähetetä sähköpostia, vaan oikeaa postia. Paperi viestii välittämisestä, asian tärkeydestä ja siitä, että viesti on tarkoitettu juuri minulle. Siksi suoramarkkinoinnin huomioarvo ja muistaminen ovat poikkeuksellisen korkeita ja tuottavuus korkeammasta kontaktihinnasta huolimatta erittäin hyvä. Jos näin ei olisi, Suomen eniten markkinointiin panostavat ja sitä tutkivat yritykset eivät lähettäisi jatkuvasti postia.

  2. Asiakkaat suhtautuvat suoraan uteliaisuudella ja ostosviihteenä. Suorasta ei haeta vastausta spesifiin tarpeeseen, vaan tehdään löytöjä ja saadaan ideoita. Suoraan tarttuessaan asiakas on avoin uusille ideoille ja mahdollisuuksille.

  3. Suora kunnioittaa asiakkaan aikaa. Asiakas voi pysähtyä aiheen äärelle kun hänelle sopii. Suoraan voi palata uudelleen ja sen läsnäolo muistuttaa toiminnan tarpeesta.

Kenet haluat tavoittaa?


Jätä yhteystietosi. Me soitamme sinulle!

  • Räätälöityt toimenpide-ehdotukset
  • Selvät hinnat
  • Toimintaohjeet, tuki ja opastus

Pyydämme lomakkeella vain niitä tietoja, joita tarvitsemme asian käsittelemiseksi.
Lisää tietoa henkilötietojen käsittelystä Postissa.

Löysitkö mitä etsit?