Osoitteellinen jakelu tavoittaa juuri haluamasi ihmiset
Osoitteellisella jakelulla voit puhutella henkilökohtaisesti ja saada parhaan mahdollisen huomioarvon.
Kenelle palvelu sopii?
Osoitteellinen jakelu on sopiva valinta, kun haluat kohdentaa viestin kohderyhmällesi mahdollisimman tarkasti.
Hyödyt
Osoitteellisella jakelulla tavoitat nykyiset tai uudet asiakkaat tehokkaasti ja saat mahdollisimman hyvän huomioarvon viestillesi. Autamme yritystäsi löytämään sille sopivat kohderyhmät.
Osoitteellinen jakelu eli nimellä ja osoitteella lähetettävä Asiakassuora mahdollistaa markkinointiviestinnän juuri oikeille ihmisille. Tavoitat nykyiset ja uudet asiakkaasi tehokkaasti, voit puhutella heitä henkilökohtaisesti ja saada parhaan mahdollisen huomioarvon viestillesi. Teettämämme tutkimuksen mukaan lähes 90 % kuluttajista tutustuu kotiin saamaansa suoramainokseen.
Asiakassuoran voi kohdentaa tarkasti kuluttajalle tai yritykselle. Käytössämme on laajat datalähteet, esimerkiksi väestötieto- ja ajoneuvoliikennerekisterien tiedot, joten voit poimia kohderyhmäsi lukuisten tietojen pohjalta. Kampanjan päälähetystä kannattaa tehostaa tiiserillä, eli ennakko- tai jälkilähetysviestillä.
Hämmästyttävän tarkka kohdennus
Kaikki kerralla
Asiakassuoran perustiedot
Lähetysohjeet
Asiakassuoran postitusohjeet 2020 (pdf) Konelajiteltavien suoramainosten suunnitteluopas 2020 (pdf) Erälajiteltujen lähetysten osoite-, kimputus- ja yksiköintiopas (pdf)
Tutkimuksia ja oppaita
Kohdennetun markkinointiviestinnän kiinnostavuus ja rooli verkko-ostamisessa: Lataa tutkimus. Näin teet vaikuttavan suorakampanjan. Lataa opas. Näin voit teettää huomioarvotutkimuksen: Lue lisää.