Skip to main content

Tavoita verkko-ostajat lähetyksen seurannassa

Postin lähetysten seurantasivulla on paljon kävijöitä, joten se on myös erinomainen paikka mainostaa.

Kenelle palvelu sopii?

Mainonta verkkokauppaostosta odottavalle asiakkaalle on hyvä hetki tarjota etuja, ohjata asiakas uudelleen ostoksille ja vahvistaa asiakassuhdetta.

Hyödyt

Mainostamalla paketin seurantakoodin syöttösivulla saat näkyvyyden kaikilla sivulla vieraileville. Voit aktivoida kaikki pakettiseurantaa käyttävät asiakkaat vielä ostosten jälkeenkin.

Lähetysten seurannassa on mahdollista mainostaa kahdella tavalla. Paketin seurantakoodin syöttösivulla sijaitseva mainos on aitiopaikka, joka näkyy kaikille sivulla vieraileville. Lähetysten seurannassa taas voit tavoittaa tilauksen tehneen asiakkaasi uudelleen vielä ostoksen jälkeen. Näin voit varmistaa, että asiakas tilaa jatkossakin esimerkiksi aktivoimalla kaikki pakettiseurantaa käyttävät asiakkaat kilpailulla tai tarjoamalla alennuskoodin seuraavaa tilausta varten.

  • 29 miljoonaa sivunäyttöä vuonna 2017

  • Yli 60 % mobiilikäyttäjiä