Rikasta asiakasdataa

Rikasteet ovat estimaatteja, jotka kertovat asiakkaittesi ominaisuuksista ja käyttäytymisestä. Näillä lisätiedoilla helpotat ja kehität asiakassegmentointiasi, parannat asiakasuskollisuuttasi ja lisäät myyntiä.

Rikasta asiakastietojasi

Ole meihin yhteydessä ja kerromme, miten saat rikasteet käyttöösi ja pääset alkuun niiden hyödyntämisessä.

Rikastepalvelu pähkinänkuoressa

  • Kehität asiakassegmentointiasi uusilla tiedoilla esimerkiksi perhetyypistä, tulotasosta tai asumismuodosta
  • Tunnistat uusia ristiinmyynti-mahdollisuuksia nykyisille asiakkaillesi
  • Kohdennat ja personoit asiakasviestintää rikastetietojen perusteella
  • Parannat markkinointisi tehokkuutta, kehität asiakastuntemustasi ja asiakaspalveluasi

Valitse yrityksellesi sopivat rikasteet

Valitse rikastepalvelustamme yrityksellesi parhaiten sopivat rikasteet. Jos olet epävarma, mikä sopii sinulle parhaiten, aloita asiakasrekisterin profiloinnilla, joka jakaa asiakasrekisterin rikastetietojen pohjalta. Profiilin lopputuloksena näet mitkä ominaisuudet ja rikasteet korostuvat rekisterissäsi

Hyödynnä rikasteita myös asiakkaidesi profiloinnissa tai kohderyhmien määrittämisessä

Kun haluat tuntea asiakkaasi paremmin, tee asiakasrekisterin profilointi Posti Data -palvelussa. Käytä rikasteita myös uusasiakashankinnassa kohderyhmien määrittämisen apuna..

Lue lisää kohderyhmämäärittelystä rikastetiedoilla

Conzoom - helppo tapa segmentoida asiakasdataa

Yhteispohjoismainen conzoom®-luokitintieto kertoo talouksien sosioekonomisesta asemasta, kuluttajakäyttäytymisestä ja asenteista. Asuinalueluokitin jakaa suomalaiset asuinalueet kymmeneen eri ryhmään ja 31 luokkaan. Luokitus perustuu karttaruutupohjaisiin tilastoihin ja TNS Gallupin arvo- ja kulutuskäyttäytymistietoihin, jolloin luokitukseen saadaan mukaan myös muun muassa kuluttajien mielipiteitä ja asenteita.

Conzoom® voidaan viedä suoraan asiakaskantaan, jolloin sitä voi hyödyntää asiakassegmentoinnissa sekä kaikessa omille asiakkaille suunnatussa viestinnässä ja markkinoinnissa. Uusasiakashankinnassa luokitusta voi h yödyntää osoitteellisessa ja osoitteettomassa printtisuorassa. Printtisuoran kohderyhmäpoiminnan voit tehdä suoraan suunnittelutyökalumme Kontaktin kautta.

Jätä yhteystietosi. Me soitamme sinulle!

  • Räätälöityt toimenpide-ehdotukset
  • Selvät hinnat
  • Toimintaohjeet, tuki ja opastus

Löysitkö mitä etsit?