Kaikki irti asiakasdatasta

Jotta asiakkuusmarkkinointi tuottaa tulosta, on perehdyttävä asiakasdataan. Ymmärränkö millaisia asiakkaani ovat? Ovatko asiakkaiden yhteystiedot kunnossa? Missä kanavissa voisin viestiä asiakkaille? Tarjoamme keinot, joilla myyt lisää asiakkaillesi.

Mikä on tavoitteesi?

TavoitePalvelutKuvaus
Lisätä asiakasymmärrystäTestaa kuluttaja-asiakasrekisterisi maksutta tai tilaa Laaja Asiakasprofiili Posti Data -palvelussa.
Päivittää ja rikastaa asiakastietojaPäivitä kuluttajarekisterisi kerta- tai jatkuvaluontoisesti ja rikasta dataa rikasteilla.
Tavoittaa asiakkaat haluamissani kanavissaHyödynnä haluamiasi kanavia asiakkaiden tavoittamiseen printissä tai digissä.

Näin hyödynnät asiakasdataasi

Lisää asiakas-ymmärrystä

Tee parempia markkinointi-päätöksiä. Selvitä millaisia asiakkaasi ovat ja mitkä ominaisuudet heissä korostuvat.

Päivitä asiakastietoja

Laadukas asiakasdata on asiakaspidon ydin. Varmista kykysi viestiä nykyasiakkaille ja tarkista datasi ajantasaisuus säännöllisesti.

Tavoita asiakkaasi eri kanavissa

Sinulla ja asiakkaallasi on arjessa monia kohtaamis-pisteitä. Vahvista viestiäsi ja varmista toistuvat kohtaa-miset monikanavaisella kampanjalla.

Jätä yhteystietosi. Me soitamme sinulle!

  • Räätälöityt toimenpide-ehdotukset
  • Selvät hinnat
  • Toimintaohjeet, tuki ja opastus

Pyydämme lomakkeella vain niitä tietoja, joita tarvitsemme asian käsittelemiseksi.
Lisää tietoa henkilötietojen käsittelystä Postissa.

Löysitkö mitä etsit?