Skip to main content
Tiedote

Puramme PAU:n lakon aikana käsittelemättä jääneitä lähetyksiä mahdollisimman ripeästi. Lue lisää Tuotannon ruuhkautumisen vuoksi emme valitettavasti toistaiseksi pysty selvittämään tai kiirehtimään yksittäisen lähetyksen tai lähetyserän kulkua postinkäsittelyssämme.

Rikasteiden avulla personoit ja kohdennat markkinointiviestintääsi

Rikasteet ovat estimaattitietoa, jotka kertovat asiakkaidesi ominaisuuksista ja käyttäytymisestä. Rikasteiden avulla parannat asiakaspitoa ja lisäät myyntiä.

Kenelle palvelu sopii?

Rikasteet sopivat segmentointisi tai markkinointiviestintäsi kohdentamisen avuksi, kun tarvitset tietoa esimerkiksi asiakkaidesi auton omistuksesta, perhetyypistä, tulotasosta tai asumismuodosta

Hyödyt

Rikasteilla saat lisätehoa ja personointia markkinointiin, kehität asiakastuntemustasi ja parannat asiakaspalveluasi. Rikasteet auttavat lisäksi yritystäsi tunnistamaan ristiinmyyntimahdollisuuksia.

Rikasteiden avulla voit personoida markkinointiviestinnän sisältöä ja siten tehostaa markkinointiasi. Samalla kehität asiakastuntemustasi ja parannat asiakaspalveluasi. Rikasteet auttavat lisäksi yritystäsi tunnistamaan ristiinmyyntimahdollisuuksia.

  • Paranna asiakastuntemustasi ja -palveluasi

  • Tunnista ristiinmyyntimahdollisuudet

  • Kohdenna ja personoi markkinointiviestintäsi

Valitse yrityksellesi sopivat rikasteet

Voit valita rikastepalvelustamme yrityksellesi parhaiten sopivat rikasteet. Jos haluat varmistua liiketoiminnallesi sopivista rikasteista, suosittelemme aloittamaan asiakaskannan rikasteprofiloinnilla. Asiakasrekisterin profilointi jakaa asiakasrekisterin rikastetietojen pohjalta. Profiilin lopputuloksena on ehdotus juuri sinulle hyödyllisimmistä rikasteista.