Yritysasiakkaiden kirjautuminen Postin sähköisiin palveluihin uudistuu

Uudistus koskee kaikkia Postin yritysasiakkaita ja edellyttää asiakkailta omien tietojen tarkistamista sekä lopuksi osalta asiakkaista salasanan vaihtamista. Noudata sähköpostiisi lähetettyjä ohjeita. Voit seurata uudistusta myös tältä sivulta.

Ongelmia Postin yrityspalveluihin kirjautumisessa? Lue lisää.

Yrityskäyttäjä, toimi näin

Vähimmillään uudistus edellyttää sinulta omien tietojesi tarkastamista. Osa yrityskäyttäjistä joutuu myös vaihtamaan salasanansa uudistuksen loppuvaiheessa. Tiedotamme kaikista vaiheista sinulle sähköpostitse, eli seuraathan Postilta sinulle saapuvia viestejä tarkasti.

Näin uudistus etenee

Tarkista omat tietosi (14.1.2021)

  1. Kirjaudu Postin sähköisten palvelujen hallintaan

  2. Siirry palvelussa Omat tiedot -osioon.

  3. Tarkista, että tietosi ovat ajan tasalla. Varmista, että omat tietosi sisältävät sähköpostiosoitteesi.

Kun olet tarkistanut tietosi, voit jatkaa Postin palveluihin kirjautumista toistaiseksi entiseen tapaan.

Identtiset yritys- ja kuluttajatunnukset yhdistetään (15.1.-17.1.2021)

Mikäli sinulla on sekä Postin kuluttajapalveluissa (OmaPosti) että yrityspalveluissa käytössä sama sähköpostiosoite, yhdistämme nämä tunnukset. Saat sähköpostiisi vahvistuksen, kun tunnukset on yhdistetty. Jatkossa voit kirjautua samalla sähköpostiosoitteella kaikkiin Postin palveluihin.

Vaihda Postin sähköisten palvelujen salasanasi

Kun tiedot on siirretty uuteen järjestelmään, osaa yrityskäyttäjistä pyydetään vaihtamaan salasanansa.

Mikäli sinun täytyy vaihtaa salasanasi, lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan vaihtamiseksi 16.1.2021 alkaen. Löydät ohjeet salasanan vaihtamiseksi myös täältä.

Kysymyksiä ja vastauksia