Joulupostimerkkien palauttaminen
Postimerkkien jälleenmyyjänä voit ilmoittaa 22.12.2020 asti, mitä joulumerkkejä palautat hyvitettäväksi. Huomioi, että mitä aiemmin palautat merkit, sitä nopeammin saat niistä hyvityksen.
Huomiothan, että palautusoikeus koskee vain ilmoituksella kuvattuja merkkejä täysinä arkkeina. Muita postimerkkejä ei hyvitetä. Täytä tiedot ilmoitukseen täydellisesti ja selkeästi, jotta voimme käsitellä palautuksesi. Emme takaa hyvitystä puutteellisesti tai virheellisesti ilmoitetuista palautuksista.
Näin palautat joulumerkit:
1. Täytä ilmoitus
Kerro meille, mitä joulumerkkejä aiot palauttaa täyttämällä alla oleva ilmoitus viimeistään 22.12.2020. Mikäli olet tehnyt useita joulumerkkitilauksia, täytä palautusilmoitus kerran ja ilmoita siinä kaikki tilausnumerot.
2. Tulosta yhteenveto
Lähetettyäsi ilmoituksen, saat sähköpostiisi yhteenvedon antamistasi tiedoista. Tulosta yhteenveto ja lisää se palautettavien merkkien mukaan. Säilytä viesti myös itselläsi hyvityksen tarkistamista varten.
3. Pakkaa huolellisesti
Pakkaa kaikki palautettavat merkit huolellisesti sinulle toimitettuun palautuslaatikkoon ja lisää mukaan yhteenveto. Mikäli koko palautuksesi ei mahdu valmiiseen palautuslaatikkoon, voit käyttää omaa pakkaustasi. Kiinnitä lähetyksen päälle sinulle toimitettu osoitekortti. Palautus on sinulle tällöin maksutonta.
4. Postita merkit
Postita palautus viimeistään 22.12.2020.
5. Saat hyvityksen
Saat palauttamistasi joulumerkeistä hyvityslaskun. Jos palautuksesi käsittely viivästyy ilmoituksesi puutteellisten tietojen vuoksi, myös hyvityslaskun toimittaminen viivästyy. Varaamme oikeuden periä takaisin sähköisen ilmoituksen tietojen perusteella maksamamme hyvityksen, jos suorittamassamme tarkastuslaskennassa todetaan sähköisellä palautuslomakkeella ilmoitettu palautettavien postimerkkien määrä suuremmaksi kuin todellisuudessa meille palautuneiden postimerkkien määrä.