Näytä kaikki tiedotteet

Ypäjän postipalvelut paranevat – uusi posti avataan 24. tammikuuta

Posti avaa Ypäjälle uuden postin. Kaikki postipalvelut on saatavilla maanantaista 24.1. kello 10 lähtien ravintola Murskan Paratiisissa palvelevasta postista osoitteessa Perttulantie 5.

”Olemme iloisia, että Ypäjälle löytyi uusi kumppani. Kumppaniyrityksen hoitamassa postissa asiakas saa kaikki Postin palvelut saman katon alta ja se on auki viikon jokaisena päivänä”, kertoo Postin aluepäällikkö Mikko Similä. Ypäjän uusi posti palvelee henkilö- ja yritysasiakkaita tarjoten kaikki palvelut eli paketti- ja postilähetysten noutamisen ja lähettämisen, postimerkit sekä postitus- ja pakkaustarvikkeet. Alueen asukkaille tiedotetaan tarkemmin muutoksesta kirjeitse kotiin lähipäivinä. Ypäjän palvelupiste on avoinna 24.1. lähtien maanantaista lauantaihin kello 10–18 ja sunnuntaisin kello 12–18. Posti paransi myös Hauhon palveluja loppuvuodesta 2021. Paikallisen rautakaupan tiloihin avattiin 115 lokeron uusi pakettiautomaatti. Hauholla on nyt kaksi pakettiautomaattia.