Näytä kaikki tiedotteet

Yksittäisiä automaatteja ja palvelupisteitä suljettuina koronaviruksen takia (PÄIVITETTY 17.11.)

Päivitettyä tietoa 26.11.2020: Kaikki palvelut toimivat normaalisti.

Yksittäisiä Postin automaatteja ja palvelupisteitä Suomessa on toistaiseksi suljettu, koska niiden sijaintikiinteistöt ovat koronaviruksen takia kiinni. Näihin automaatteihin tai palvelupisteisiin tilatut paketit on siirretty toiseen, asiakkaan lähellä olevaan noutopisteeseen ja muutoksesta on lähetetty asiakkaille tieto tekstiviestinä.

Enstaka automater och serviceställen har stängts på grund av coronaviruset

Enstaka Postis automater och serviceställen i Finland har stängts tills vidare eftersom de fastigheter i vilka de finns är stängda på grund av coronaviruset. Paket som beställts till dessa automater eller serviceställen har flyttats till ett annat uthämtningsställe nära kunden, och kunderna har underrättats om detta per textmeddelande.

Individual parcel lockers and service points closed due to the coronavirus

Some Posti Parcel Lockers and service points in Finland are currently closed and will remain closed until further notice because the properties they are located in have been closed due to the coronavirus. Parcels ordered to these parcel lockers or service points have been transferred to another pickup point close to the customer. The customer has been informed via SMS.

Suljetut palvelupisteet /Stängda serviceställen / Closed service points

Pois käytöstä olevat automaatit / Automater som är ur bruk / Parcel lockers not in use

Kaikki automaatit ovat käytössä normaalisti.

Pois käytöstä olevat kirjelaatikot

Kaikki kirjelaatikot ovat käytössä normaalisti.

Pahoittelemme poikkeuksellisessa tilanteessa sulkemisista aiheutuvaa haittaa.

Vi beklagar den olägenhet som stängningarna medför för våra kunder i denna exceptionella situation.

We apologize for any inconvenience caused by these closings during this exceptional time. Palvelupisteiden aukioloajat voivat poiketa koronaviruksen johdosta. Tarkistathan aukioloajat verkkosivuiltamme. Kumppanin tiloissa toimivien Postin myyntipisteiden aukiolot on päivitettyinä heidän omilla sivuillaan.

Kaikki Postin palvelupisteet Suomessa on nähtävissä verkkosivuillamme.

Alla Postis serviceställen i Finland finns att se på vår webbplats.

All of Posti's service points in Finland can be found on our website.