Uudistamme asiakaspalvelujärjestelmäämme kevään kuluessa
Uudistamme asiakaspalvelujärjestelmäämme seuraavien viikkojen aikana. Vaikka olemme valmistelleet muutosta huolella, saattaa asiakaspalvelumme joiltakin osin ruuhkautua uuden järjestelmän käyttöönottovaiheessa. Pyydämme kärsivällisyyttä, mikäli vastauksemme viipyvät normaalia kauemmin, sillä kevään kuluessa lupaamme entistä paremman asiakaskokemuksen.
Muutostöiden aikana poistamme osan chat-painikkeista verkkosivuiltamme. Löydät kuitenkin käytetyimmät chat-painikkeet tutuilta paikoiltaan myös muutoksen aikana:
• Lähetysten seuranta
• Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot
• Kaikki tilauskanavissa olevat chatit
Kun maaliskuun alkupäivinä avaamme uudistetun chat-asiakaspalvelumme, saat meihin yhteyden kaikilta posti.fi/yritysasiakkaat-sivuilta.
Sähköisissä viesteissämme uutta on tunnusnumero. Pidä tunnus mukana viestiin vastatessa, sillä sen ilmoittaminen sujuvoittaa asiasi hoitamista.