///
Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu

Henkilöasiakaspalvelun yhteystiedot

Neuvonta

0600 94320 (1,84 €/vastattu puhelu + pvm/mpm) Kirje-, postimerkki- ja postilaatikkoasiat ma-pe 8-16 Pakettien tuote- ja palveluneuvonta ma-pe 8-18 OmaPostin Chat ma-pe 8-18 ja la 9-16 Posti.fi Chatbot 24/7

Asioi helposti itse

Lähetä paketti tai seurattava kirje Tilaa lähetykselle kotiinkuljetus Tilaa lähilaatikko Postimerkkien kestotilaus Tilauksen peruutus Muut asiointilomakkeet

Pakettilähetysten seuranta ja tiedustelu

0600 94320 ma-pe 8-18, la 9-16 (1,84 €/vastattu puhelu + pvm/mpm)

Asioi helposti itse

Seuraa lähetystä Muuta matkalla olevaa lähetystä Lähetyksen selvityspyyntö Ilmoita vahingosta (Vastaanottaja) Hae vahingonkorvausta (Lähettäjä) Muut asiointilomakkeet

Reklamaatiot

0100 85160 (pvm/mpm) Päiväpostin jakelureklamaatiot ma-pe 9-16 Laskutus ja sopimusasiointi ma-pe 8 - 18

Postin palvelupisteet

Noin 1 400 palvelupistettämme tarjoavat kuluttajille ja yritysasiakkaille palvelut postin lähettämiseen, vastaanottamiseen ja asiointiin. Keskitymme posteissa palvelemaan sinua ja muita asiakkaitamme paikan päällä, tästä syystä posteihimme ei voi soittaa.

Katso palvelupisteiden aukioloajat ja yhteystiedot

Muut yhteystiedot

Katso pääkonttorin ja tytäryhtiöiden yhteystiedot

Y-tunnus

Y-tunnus 1531864-4, ALV rek., VAT-tunnus FI15318644 Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.

Puhelujen ja viestien tallentaminen

Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.