Henkilöasiakaspalvelun yhteystiedot
Neuvonta
0600 94320 (1,84 €/vastattu puhelu + pvm/mpm) Kirje-, postimerkki- ja postilaatikkoasiat ma-pe 8-16 Pakettien tuote- ja palveluneuvonta ma-pe 8-18 OmaPostin Chat ma-pe 8-18 ja la 9-16 Posti.fi Chatbot 24/7
Asioi helposti itse
Lähetä paketti tai seurattava kirje Tilaa lähetykselle kotiinkuljetus Tilaa lähilaatikko Postimerkkien kestotilaus Tilauksen peruutus Muut asiointilomakkeet
Pakettilähetysten seuranta ja tiedustelu
0600 94320 ma-pe 8-18, la 9-16 (1,84 €/vastattu puhelu + pvm/mpm)
Asioi helposti itse
Seuraa lähetystä Muuta matkalla olevaa lähetystä Lähetyksen selvityspyyntö Ilmoita vahingosta (Vastaanottaja) Hae vahingonkorvausta (Lähettäjä) Muut asiointilomakkeet
Reklamaatiot
0100 85160 (pvm/mpm) Päiväpostin jakelureklamaatiot ma-pe 8-16 Laskutus ja sopimusasiointi ma-pe 8 - 18
Postin palvelupisteet
Noin 1 400 palvelupistettämme tarjoavat kuluttajille ja yritysasiakkaille palvelut postin lähettämiseen, vastaanottamiseen ja asiointiin. Keskitymme posteissa palvelemaan sinua ja muita asiakkaitamme paikan päällä, tästä syystä posteihimme ei voi soittaa.
Katso palvelupisteiden aukioloajat ja yhteystiedot
Muut yhteystiedot
Katso pääkonttorin ja tytäryhtiöiden yhteystiedot
Y-tunnus
Y-tunnus 1531864-4, ALV rek., VAT-tunnus FI15318644 Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.
Puhelujen ja viestien tallentaminen
Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.