Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu

Henkilöasiakaspalvelun yhteystiedot

Pakettiasiat ja OmaPosti

0100 5577 Neuvonta: ma-pe 8-18 Pakettilähetysten seuranta ja tiedustelu: ma-pe 8-18, la 9-16 (mpm/pvm) OmaPosti chat ma-pe 8-18

Kirje-, lehti- ja osoiteasiat

0100 5445 ma-pe 8-16 (mpm/pvm) OmaPosti chat ma-pe 8-16

Asioi helposti itse

Lähetä paketti tai seurattava kirje Tilaa lähetykselle kotiinkuljetus Tilaa lähilaatikko Postimerkkien kestotilaus Tilauksen peruutus Seuraa lähetystä Muuta matkalla olevaa lähetystä Lähetyksen selvityspyyntö Ilmoita vahingosta (Vastaanottaja) Hae vahingonkorvausta (Lähettäjä) Muut asiointilomakkeet

Postin palvelupisteet

Noin 1 400 palvelupistettämme tarjoavat kuluttajille ja yritysasiakkaille palvelut postin lähettämiseen, vastaanottamiseen ja asiointiin. Keskitymme posteissa palvelemaan sinua ja muita asiakkaitamme paikan päällä, tästä syystä posteihimme ei voi soittaa.

Katso palvelupisteiden aukioloajat ja yhteystiedot

Muut yhteystiedot

Katso pääkonttorin ja tytäryhtiöiden yhteystiedot

Y-tunnus

Y-tunnus 1531864-4, ALV rek., VAT-tunnus FI15318644 Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.

Puhelujen ja viestien tallentaminen

Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.