Skip to main content
Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu
Tiedote

Tuotannon ruuhkautumisen vuoksi emme valitettavasti toistaiseksi pysty selvittämään tai kiirehtimään yksittäisen lähetyksen tai lähetyserän kulkua postinkäsittelyssämme.

Henkilöasiakaspalvelun yhteystiedot

Tilaukset & kirje- ja pakettineuvonta

0600 94320 (1,84 €/vastattu puhelu + pvm/mpm) Kotiinkuljetustilaukset ma-la 8-18 Pidennetty palveluaika 23.12. saakka ma-la 8-18 ja su 12-18 Lähilaatikon tilaukset, postimerkkien tilaukset sekä kirje- ja pakettiasiat ma-pe 8-16 Pidennetty palveluaika 23.12. saakka ma-la 8-18 ja su 12-18

Asioi helposti itse

Lähetä paketti tai seurattava kirje Tilaa lähetykselle kotiinkuljetus Tilaa lähilaatikko Postimerkkien kestotilaus Tilauksen peruutus

Lähetyksen seuranta ja tiedustelu

0600 94320 (1,84 €/vastattu puhelu + pvm/mpm) Lähetyksen seuranta ja tiedustelu ma-la 8-18. Pidennetty palveluaika 23.12. saakka ma-la 8-18 ja su 12-18

Asioi helposti itse

Seuraa lähetystä Muuta matkalla olevaa lähetystä Lähetyksen selvityspyyntö Ilmoita vahingosta (Vastaanottaja) Hae vahingonkorvausta (Lähettäjä)

Reklamaatiot, laskutus ja sopimusasiointi

0100 85160 (pvm/mpm) Reklamaatiot, laskutus ja sopimusasiointi ma-pe 8-16 OmaPostissa maksetut muut kuin Postin laskut ma-pe 8-16

Postin palvelupisteet

Noin 1 400 palvelupistettämme tarjoavat kuluttajille ja yritysasiakkaille palvelut postin lähettämiseen, vastaanottamiseen ja asiointiin. Keskitymme posteissa palvelemaan sinua ja muita asiakkaitamme paikan päällä, tästä syystä posteihimme ei voi soittaa.

Katso palvelupisteiden aukioloajat ja yhteystiedot

Muut yhteystiedot

Katso pääkonttorin ja tytäryhtiöiden yhteystiedot

Y-tunnus

Y-tunnus 1531864-4, ALV rek., VAT-tunnus FI15318644 Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.

Puhelujen ja viestien tallentaminen

Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.