Tavaran toimittaminen varastolle

Ennen kuin tavaraa voi varastolle toimittaa, tuotetietojen täytyy olla perustettuna ja saapuvaa erää vastaava ostotilaus täytyy olla perustettuna hyvissä ajoin ennen tavaran saapumista. Varastolle saapuvissa toimituksissa tulee olla mukana seuraavat tiedot:

  • Yrityksesi nimi

  • Ostotilauksen numero - jonka saat Posti Glue palvelusta, kun teet ostotilauksen Postin palvelulla.

  • Tuotteittesi tuotenumerot ja kappalemäärät.

  • EAN tai tavarantoimittajan tuotenumero.

Tavara tulee toimittaa varastolle osoitteella:

<Yrityksesi nimi> c/o Postin logistiikkakeskus Tikkurilantie 148, ovet D51-52 01530 Vantaa

Vastaanotto on avoinna arkisin klo 08:00 – 16:00. Tavaran purkaminen varaston vastaanoton tiloihin on rahdinkuljettajasi tehtävä (tai sinun, jos toimitat tavaran itse varastolle).

Jos saapuvassa tavaraerässä on ylimääräisiä tuotenimikkeitä, joita ei ole perustettu, ei niitä voida myöskään varastossa käsitellä. Tällaisessa tilanteessa pyydämme sinua perustamaan tuotenimikkeet ja perustamispyynnöistä veloitetaan 0,25h. Vastaanottoaika alkaa tällöin nimikkeen perustamishetkestä.

Varasto lisää saapuvat tavarat varastosaldoon 48 tunnin sisällä Postin varastointivastuun alkamisesta varaston aukioloaikojen puitteissa .

Sinä sitoudut siihen, että tuotemerkinnät, myyntiyksiköt ja pakkauslistat ovat pakkauksissa riittävät ja selkeästi luettavissa. Epäselvien vastaanottoerien käsittely veloitetaan tuntityönä.

Varastointivastuu alkaa, kun Postin varasto on kuitannut rahtikirjan vastaanotetuksi. Saldovastuu alkaa, kun varasto on tarkastanut ja kuitannut saapuneen tavaraerän.

Vastaanottotarkastus tehdään tukkupakkaustasolla, eli valmistajan pakkaamia yksiköitä ei avata ja yksittäisiä kappaleita ei lasketa. Tuotteiden täytyy saapua varastolle sellaisena, kun niitä aiotaan myydä eteenpäin. Varastopalveluun ei kuulu tuotteiden uudelleen pakkaamista tai tuoteyhdistelmien rakentamista.