Paketti- ja rahtipalveluiden palvelukehitys ja hinnanmuutokset

07.11.2018

Vuonna 2018 olet saanut käyttöösi monia uusia sähköisiä palveluja, jotka helpottavat sekä lähettämistä että vastaanottamista. Koko toimitusketju on nyt sähköinen: seuranta ja raportointi helpottuvat, nopeutuvat sekä tarkentuvat ja samalla palvelun laatu paranee.

Rahtikirjan sähköistyessä Posti Dashboardin käyttäjät saivat uusina ominaisuuksina käyttöönsä rahtilähetysten infonäkymän sekä ePODin eli sähköisen kuittaustiedon. Info-näkymästä näet helposti lähetysten tiedot sekä niihin kuljetuksen aikana mahdollisesti tehdyt poikkeamat ja varaumat.

Pakettien toimitukset kuutena päivänä viikossa ja uudet nopeat saman päivän toimitukset pääkaupunkiseudulla lisäävät myyntipäiviäsi ja tuovat sinulle mahdollisuuden myynnin kasvattamiseen. Lauantaijakelun lisäksi vuoden kiireisimpiä päiviä helpottaa loppuvuoden pakettien sunnuntaijakelu, jonka saat käyttöösi ilman lisäveloitusta.

Postin palveluverkosto on laajempi kuin koskaan ja kattava automaattiverkosto jatkaa vahvaa kasvuaan. Jatkossa myös yrityspaketit voi ohjata automaattiin. Nämä parantavat tutkitusti asiakkaasi asiointikokemusta ja tuovat sinulle tyytyväisempiä asiakkaita.

Kustannustason yleisen voimakkaan nousun takia tarkistamme palvelujemme hinnoittelua seuraavasti:

1.12.2018 alkaen

  • Rahtipalvelujen ja alueellisten sopimuskuljetusten hinnat nousevat 5,2 %

1.1.2019 alkaen

  • Kotimaan ja kansainvälisten pakettipalvelujen, lisäpalvelujen ja nouto-jakelupalvelujen hinnat nousevat 2,9 %
  • Kotipaketin hinta nousee 5,4 %
  • Fast track -lisäpalvelun hinta säilyy ennallaan

Postipalveluiden muutoksista tiedotetaan myöhemmin.

Palvelemme sinua kaikissa kuljetustarpeissasi! Vastaamme nopeasti kehittyvän markkinan asettamiin haasteisiin ja takaamme laadukkaan palvelutuotannon jatkossakin.

Yritysasiakaspalvelumme palvelee sinua numerossa 0200 77000, ma-pe klo 8-16 ja sähköpostitse yritysasiakaspalvelu@posti.com