Muutoksia Vantaan Myyrmäen postipalveluihin

10.09.2018

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja tarjoaa verkkokaupan kasvuun nopeita ja monipuolisia palveluvaihtoehtoja. Digitaaliset palvelut yhdistettyinä tiheään kumppani- ja pakettiautomaattiverkostoon mahdollistavat asioinnin missä ja milloin asiakkaille sopii.

Osana uudistusta postipalveluja on siirretty omista myymälöistä kumppaniyrityksiin, jotka tarjoavat laajemmat aukioloajat. Vantaalla Kauppakeskus Myyrmannin posti muuttaa tammikuussa Rajatorpan Shellille. Myyrmannissa pakettipalvelut tarjoaa edelleen Postin pakettiautomaatti.

Postin oma myymälä palvelee kauppakeskus Myyrmannissa (os. Iskoskuja 3, 01600 Vantaa) perjantaihin 11.1.2019 klo 14 asti. Shell Vantaa Rajatorppa aloittaa uutena postipalvelujen tarjoajana maanantaina 14.1.2019 klo 10.

Shell Vantaa Rajatorppa, Torpantie 4, 01650 Vantaa

• Postipalvelut ovat saatavilla arkisin klo 9-21 ja lauantaisin klo 9-16.
  • Postin pakettiautomaatti on asiakkaiden käytettävissä arkisin klo 6-22, lauantaisin klo 7-22 ja sunnuntaisin klo 9-22

Pakettien lähettäminen ja vastaanottaminen on nopeaa ja vaivatonta Postin pakettiautomaateilla. Rajatorpan Shellille tulevan automaatin myötä lähialueelta löytyy yhdeksän pakettiautomaattia. Myös postipalvelut tarjoavia kumppaniyrityksiä on niin Martinlaaksossa, Pähkinärinteessä kuin Kaivokselassa. Postimerkkejä myyvät useimmat kaupat ja kioskit.

Alueen asiakkaat saavat lähempänä muutosta tiedon kotiin kirjeellä.

Valinnanvaraa pakettien noutopaikoissa

Postiasioinnista suurin osa koskee pakettien noutamista, mikä ei ole enää samalla tavalla sidottua tiettyyn postiin kuin aiemmin. Posti kasvattaa suosittujen pakettiautomaattien määrää, ja automaatin voi saada myös omaan taloyhtiöön tai yrityksen kiinteistöön. OmaNoutopiste-valinnalla asiakas voi ohjata paketteja sopivimpaan pakettiautomaattiin tai postiin arkireittinsä varrella tai lomalla vaikkapa mökkipaikkakunnalle. Valinnan voi tehdä OmaPosti-sovelluksella tai verkossa posti.fi/ohjaus.

Pakettien postimaksun voi maksaa edullisimmin etukäteen OmaPosti-sovelluksella tai verkossa. Valmiiksi maksetun paketin voi jättää nopeasti pakettiautomaattiin tai mihin tahansa postiin Helposti-koodilla, eikä osoitekorttia tarvitse täyttää, lisätietoa posti.fi/lahettaminen.

Yritykset voivat tarvittaessa tilata Postin nouto-jakelupalvelun, jossa lähetykset viedään ja noudetaan suoraan yrityksistä. Yritysten lähettämistarpeissa palvelevat myös yrityspisteet Pähkinärinteessä ja Varistossa.

Kaikki Postin palvelupisteet näkyvät kartalla: posti.fi/postit.