Postipalvelut jatkuvat Äänekoskella: posti muuttaa K-Citymarkettiin

25.08.2017

Äänekosken postipalvelut siirtyvät K-Marketista K-Citymarkettiin lokakuussa. Posti 44100 ÄÄNEKOSKI tarjoaa postipalveluita lopettavassa K-marketissa 2.10. klo 16 asti.

Posti muuttaa K-Citymarkettiin (os. Työskintie 3) tiistaina 3.10., jolloin postipalveluita saa kello 10 alkaen.  Postipalvelut saa muutoin K-Citymarketin laajojen aukioloaikojen mukaisesti ma–la kello 8–21 ja su kello 10–20.

K-Citymarketista voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat lähetykset. Sieltä voi myös lähettää postia ja ostaa postimerkkejä sekä pakkaustarvikkeita. K-Citymarketissa palvelee myös Postin pakettiautomaatti, joka tekee pakettien lähettämisen ja vastaanottamisen erityisen nopeaksi. Äänekosken toinen pakettiautomaatti sijaitsee Matkakadun S-marketissa.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu yli 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien lähettämisessä voi käyttää Postin verkkopalvelua ja uutta Helposti-koodia. Valmiiksi verkossa maksetun lähetyksen voi jättää Helposti-koodin kera jonottamatta mihin tahansa postiin tai pakettiautomaattiin, eikä osoitekorttia tarvitse täyttää. Tutustu palveluun: www.posti.fi/lahettaminen.

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.