Mellunmäen Postin pakettiautomaatti muuttaa K-Supermarket Masiin

10.05.2017

Postin pakettiautomaatti siirtyy Mellunmäessä lopettavasta Alepasta K-Supermarket Masiin (os. Pallaksentie 2, 00970 Helsinki). Pakettiautomaatti palvelee Alepassa 12.5. asti, ja se otetaan käyttöön K-Supermarket Masissa 15.5.

Asiakkaat pitävät IROResearchin toteuttamassa tutkimuksessa Postin pakettiautomaatteja helppoudessa, nopeudessa ja aukioloajoissa maan parhaimpina pakettien noutopaikkoina. Postin palvelupisteverkostossa on maanlaajuisesti n. 480 pakettiautomaattia.

Verkko- ja mobiilipalvelut sujuvaan lähettämiseen ja vastaanottamiseen

Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Pakettien vastaanottamisessa auttaa Postin mobiilisovellus, joka antaa arvion paketin perilletulopäivästä ja kellonajasta. Jos on tilannut lähetyksen Postin pakettiautomaattiin, sovellus ilmoittaa lähetyksen saapuneen ja kertoo lokerokoodin pakettiautomaatille. Posti-sovelluksen voi ladata älypuhelimen sovelluskaupasta.

Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi ja jättää paketin postiin tai pakettiautomaattiin Helposti-koodilla: www.posti.fi/lahettaminen

Kaikki Postin palvelupisteet kartalla: www.posti.fi/postit