Korpilahden postipalvelut siirtyvät K-markettiin 31. toukokuuta

04.05.2017

Posti 41800 KORPILAHTI tarjoaa postipalveluita Päijänteen Postilaarissa 30.5.2017 klo 16 saakka.

Posti muuttaa tien toiselle puolelle Korpilahden K-markettiin (os. Joensuuntie 2). Postipalvelut saa K-marketista 31.5.2017 klo 10 alkaen. Samalla postipalveluiden saatavuus paranee. Postipalvelut saa K-marketin aukioloaikojen mukaisesti maanantaista perjantaihin klo 7-21, lauantaisin klo 8-21 ja sunnuntaisin klo 10-21.

K-marketista voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat lähetykset. Sieltä voi lähettää postia ja ostaa postimerkkejä sekä pakkaustarvikkeita. Myös postilokerot muuttavat K-markettiin.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien lähettämisessä voi käyttää Postin verkkopalvelua ja uutta Helposti-koodia. Valmiiksi verkossa maksetun lähetyksen voi jättää Helposti-koodin kera jonottamatta mihin tahansa postiin tai pakettiautomaattiin, eikä osoitekorttia tarvitse täyttää. Tutustu palveluun: www.posti.fi/lahettaminen.

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.