Verkkokaupan toimitukset

Verkkokauppatoimitukset kotiin

Toimitamme tilaukset perille kuluttajille heidän haluamallaan tavalla. Asiakas saa tuotteet valintansa mukaan joko kotiin, pakettiautomaattiin, Postin toimipisteeseen tai verkkokaupan myymälään.

Palautukset

Helppo ja maksuton asiakaspalautus on yksi verkkokaupan kilpailuvalteista. Tärkeää on myös, että noutamattomat lähetykset palautuvat sinulle.

Posti tarjoaa palvelut asiakaspalautusten hallintaan sekä palautusten käsittelyyn varastossa, jolloin tuotteet saadaan nopeasti takaisin myyntiin. Jos asiakas ei jostain syystä nouda tilaamaansa lähetystä, palautamme sen sinulle.

Maksuton palauttaminen on tärkeää verkosta ostaville

Helppo palauttaminen lisää verkkokaupan myyntiä

Postin selvityksen mukaan maksuton palauttaminen on tärkeämpää kuin maksuttomat toimitukset.

Lue blogi

Myymälöistä noutaminen helpoksi

Toimitukset myymälään

 

Yrityksen noutopiste on nettipalvelu, jonka avulla perustat helposti verkkokaupan noutopisteen yrityksesi omiin myymälöihin. Jopa 50 % kuluttajista hakee verkkokaupan ostoksia myös kauppiaiden omista myymälöistä. Samalla voit kasvattaa myyntiäsi myymällä noudon yhteydessä myös muita tuotteita.

 

Yrityksen noutopiste -palvelu:

  • Myymälässä käytettävä verkkosovellus
  • Pakettien vastaanotto myymälään
  • Saapumisilmoitus tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovellukseen
  • Asiakaspalautusten käsittely

Case: Jokereiden verkkokauppa

Posti hoitaa Jokereiden verkkokaupan toimitukset ja varastoinnin

 

Jääkiekkojoukkue Jokerit uudistaa fanituotteidensa verkkokaupan. Uudistuksen yhteydessä Jokerit valitsi toimitusketjuratkaisukumppaniksi Postin. Posti hoitaa niin tuotteiden varastoinnin, kuljetuksen ja pakettien toimittamisen, kuin niihin liittyvät palvelut kuten lahjapakkaamisen.

Lue lisää