Tarkistuspalvelu - Yksittäisten kuluttaja-asiakkaiden tietojen tarkistaminen

Tarkistuspalvelun avulla voit automaattisesti tarkistaa, korjata ja täydentää yksittäisten kuluttaja-asiakkaidesi tietoja. Palvelussa on neljä erilaista tasoa, jotka voidaan ottaa käyttöön yhdessä tai erikseen:

  1. Osoitteen tarkistus
  2. Asiakastietojen tarkistus
  3. Laskutettavan yhteystietojen tarkistus
  4. Asiakastietojen haku

Palvelun taustalla on Postin ajantasainen postinsaajarekisteri, joka kattaa kaikki suomalaiset postinsaajat postiosoitteineen. Palvelun hyötyjä:

  • Vähentää virheellisten ja puutteellisten osoitteiden aiheuttamaa selvitystyötä
  • Vähemmän perille toimittamattomia lähetyksiä
  • Ei duplikaattiasiakkaita asiakasrekisterissä