Kotimaan rahdin sopimusmuutos 1.1.2016

Posti Oy uudistaa ja kehittää palveluitaan. Jatkossa tarjoamme kaikki palvelut yhtenäisen palvelusopimuksen kautta. Rahtiasiakkaanamme olet Postin sopimusasiakas ja voit ostaa kaikkia sopimusasiakkaan palveluita. Muutos koskee käyttämäänne Postin Kotimaan rahdin sopimusta, johon liittyvä asiakassuhde on rekisteröity Posti Oy:n tai siihen fuusioituneiden yritysten kanssa (Itella Logistics Oy ja VR Transpoint kappaletavaraliiketoiminta). Muutos ei koske muita käyttämiänne Postin palveluita.

Sopimus- ja ehtomuutokset tulevat voimaan 1.1.2016

Sovellamme sopimuksessanne 1.1.2016 alkaen Postin Kotimaan rahdin tuote-ehtoja ja Postin yleisiä sopimusehtoja yritysasiakkaille. Postin Kotimaan rahdin uusien ehtojen hyväksyntä ei vaadi yritykseltänne toimenpiteitä. Jatkamalla Kotimaan rahtipalveluiden käyttöä 1.1.2016 jälkeen päivitämme yrityksellesi uuden palvelusopimuksen ja hyväksytte sekä Postin yleiset sopimusehdot yritysasiakkaille että rahtipalveluita koskevat tuote-ehdot.

Muutoksen myötä yhtenäistämme lisäpalveluiden hinnoittelun Postin tuote-ehtojen mukaisiksi. Asiakaskohtaiset lisäpalvelumaksut muuttuvat, mikäli ne poikkeavat Postin Kotimaan rahdin tuote-ehdoista.

Kaikki Postin voimassa olevat sopimus- ja tuote-ehdot löytyvät täältä.

Kotimaan rahdin, palvelumaksujen ja lisäpalveluiden hintamuutos 1.1.2016

Kotimaan rahdin hinta nousee 4,4% 1.1.2016 alkaen. Kotimaan rahdin palvelumaksujen ja lisäpalveluiden hinnat 1.1.2016 alkaen.

Katso hinnat Posti SmartShip-palvelusta

Yrityksesi voimassaolevat sopimushinnat ovat maksuttomassa Posti SmartShip -palvelussa. Sopimusasiakkaana saat palvelun käyttöösi osoitteessa www.posti.fi/smartship

Kotimaan rahdin palvelusivusto löytyy täältä.