Huom.
  • Virheitä 31.8.2016 päivätyssä laskussa koskien Postin paketti- ja kuljetuspalveluita. Inhimillisen virheen vuoksi osa 31.8.2016 päivätyistä laskuistamme on ollut virheellisiä. Virhe näkyy laskuilla paketti- ja kuljetuspalveluiden kaksinkertaisina hintoina. Virheellisesti laskutetut osuudet hyvitetään erillisillä hyvityslaskuilla, jotka lähetetään lähipäivinä. Mikäli laskullasi on yllä kuvatun kaltainen virhe, saat meiltä hyvityslaskun automaattisesti. Hyvityksen saaminen ei vaadi sinulta toimenpiteitä. Pahoittelemme tapahtunutta ja siitä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Laskutus

Jos olet yritysasiakkaamme

Postin laskujen toimitusvaihtoehdot ovat verkkolasku tai paperilasku. Paperilaskun voit halutessasi ohjata vastaanotettavaksi sähköiseen postilaatikkoon, jonka saa ottamalla käyttöön Verkosto-palvelun. Verkkolasku on paperilaskua nopeampi tapa laskun vastaanottamiseen. Verkkolaskun voit tilata tällä palvelulomakkeella.

Jos olet kuluttaja-asiakkaamme

Postin laskujen toimitusvaihtoehdot ovat paperilasku tai eLasku. eLaskutuksen onnistumisen edellytys se, että olet sopimusasiakkaamme ja käyt tekemässä eLaskusopimuksen omassa verkkopankissasi.