Posti on Posti

Itella muuttui Postiksi vuoden vaihtuessa ja samalla uudistimme ilmeemme. Suomalaisilla yrityksillä ja kuluttajilla on vahva tunne- ja luottamusside Posti-nimeen, ja se sai asiakkailtamme huiman, yli 80 % kannatuksen. Uusi ilme sitoo yhteen Postin pitkän historian ja uudenlaiset palvelumme.

Asiakkaidemme tarkka kuuntelu on perustana, kun vastaamme uuden ajan tarpeisiin. Olemme tehneet asiakaslähtöisiä uudistuksia rakenteissa, palveluissa ja palvelukulttuurissa.

Uuden ilmeen inspiraationa on paketti

postin logo

Postin uuden logon ja visuaalisen ilmeen inspiraationa on paketti, johon liittyvät postin, logistiikan ja verkkokaupan osaaminen. Oranssi on postin ja logistiikan väri, rusetti paketin päällä kertoo hymyilevästä ja ystävällisestä palvelusta - saattaapa siinä nähdä myös viitteitä perinteikkäästä postitorvesta. Vauhtia kuvaava viiva logon keskellä kertoo helppoudesta ja nopeudesta eli siitä, miten Posti tekee asiakkaidensa arjesta sujuvamman.

Suomessa yli 1450 palvelupistettä, tarjoamme väylän myös ulkomaille

Maanlaajuinen palveluverkkomme ja ammattitaitoinen henkilöstömme ovat käytettävissäsi yrityksesi tarpeisiin. Postin asiantuntemuksen avulla pääset helposti myös maamme rajojen ulkopuolelle Baltiaan, Skandinaviaan, Venäjälle tai minne vain maapallolla.

Huolehdimme siitä, että teollisuuden logistiikka toimii ja valmiit tuotteet siirtyvät kauppaan, välivarastoon tai käyttöön.

Kuljetamme tavarat yön yli maan joka kolkkaan, tuomme vanhusten koteihin ateriat lämpiminä ja huolehdimme siitä, etteivät elintarvikkeiden kylmäketjut katkea.

Hoidamme verkkokauppojen logistiikan ja toimitamme niiden valikoimat kirjeiden ja lehtien tavoin kaikkiin osoitteisiin.

Uudistunut Posti haluaa olla asiakkaidensa ensisijainen valinta postin, verkkokaupan ja logistiikan palveluissa. Perustehtävämme on edelleen pitää huolta kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta, olla yritysten liiketoimintaa parantava ja ihmisten elämää helpottava kumppani. Pidämme osaltamme huolta siitä, että yhteiskunta toimii.

 

Uudessa Posti-lehdessä on viisi kaikille yrityksille tärkeää vinkkiä: rahasta, hyvästä nenästä, ketteryydestä, luottamuksesta ja kokeilemisesta. Lue juttu diginä tai koko lehti tai tilaa lehti itsellesi printtinä osoitteesta viestinta@posti.com.