08.06.2015 4

Korupaja.fi voitti timanttisen mainospaikan Postisesta

Korupaja

Ostaisitko timanttisormuksen verkkokaupasta? Korupaja.fi on Malmin Korupaja Oy:n vuonna 2012 perustama verkkokauppa, jonka päätuote ovat suomalaisena kultasepäntyönä valmistetut timantti- ja kihlasormukset.  Itse yritys viettää tänä vuonna 20-vuotissynttäreitään. Se on seurannut tiukasti aikaansa ja ottanut verkkokaupan lisäksi käyttöön osalle tuotteista toimitukset Postin pakettiautomaatteihin. Yksi asia on kuitenkin pysynyt muuttumattomana: suomalaiset tahtovat ostaa suomalaisen sormuksen. Malmin Korupaja on tunnettu suomalaisesta, laadukkaasta käsityöstä. Siksi myös verkkokauppa käy vilkkaasti.

Korupaja.fi voitti Postin arvonnassa puolen sivun mainospaikan joka kotiin jaettavassa Postisessa. Postinen on erinomainen tapa tavoittaa 2,7 miljoonaa kuluttajaa maanlaajuisesti. 

– Oli todella iloinen yllätys saada mainostilaa Postiseen. Mainostamme verkkokauppaa sosiaalisessa mediassa ja radiossa, mutta pidän myös printtimainontaa tärkeänä. Meillä on perinteisesti mainontaa paikallislehdessä ja häälehdissä. Asiakkaamme tulevat meille kauempaakin, ja verkkokaupan myötä kultasepäntyömme on saatavilla kautta maan. Posti on meille varma ja luotettava kumppani toimituksiin, yhtään lähetystä ei ole jäänyt matkalle, Pasi Suninmäki Malmin Korupajasta kertoo.

Verkkokauppa työllistää Malmin Korupajassa kolme ihmistä. Verkkokaupan lisäksi asiakkaita palvellaan myymälässä, jonka takahuoneen verstaasta kuuluu vasaran kilke. Koruissa arvostetaan yksilöllisyyttä ja korulle halutaan tarina.

– Monet tuovat sormusta varten kierrätyskultaa, esimerkiksi isovanhemmilta perittyä, mikä on myös ekologinen tapa teettää omannäköinen sormus, sanoo Suninmäki.