Postinen on valtakunnan kattavin printtimedia

Postinen on ainoa valtakunnallinen printtimedia, jolla tavoitat samana päivänä, yhdellä ilmoituksella 3,5 miljoonaa suomalaista! Millään muulla välineellä et voi viedä mainosviestäsi yhtä monen suomalaisen kotiin kahdesti viikossa. Postinen on odotettu, luettu, erittäin kustannustehokas ja saa kauppaa aikaan.

Tutkittu konsepti

Nelisivuisen Postisen konsepti on tutkittu ja asiasisältö suunniteltu kuluttajien toiveiden mukaiseksi. Huomioarvotutkimukset kertovat Postisen vahvuudesta. 3,5 miljoonaa suomalaista vastaanottaa Postisen kahdesti viikosta, näistä henkilöistä 3,2 miljoonaa huomaa sen ja 2,3 miljoonaa tutustuu siihen.*

Postinen sisältää ajankohtaista tietoa Postista ja Postin palveluista sekä viihteellistä ajanvietettä. Mediatilaa voi ostaa etukanteen, sivulle kolme ja takakanteen. Katso hinnat ja lisätietoa mediakortista. Mediatilan ostat helposti Kontakti-palvelusta, katso ohjevideo.

Lähde: IRO Research & Posti, 13 kpl tutkimuksia (2015 & 2016), N=5700

Tutustu tuloksiin

Kotipizza mainos

Case
Kotipizza

Kotipizza käyttää ekonometristä mallinnusta, joka analysoi kaikki myyntiin vaikuttavat tekijät kuten palkkapäivät, sään, kampanjasisällöt jne. Tulosten perusteella pysyväksi mainospaikaksi on valikoitunut Postisen takasivu, jossa jaetaan kuponkeja. Postisen avulla tavoitetaan helposti koko Suomi. Tarvittaessa tehdään alueellisia täsmäjakeluita. Postinen ja kupongit ovat Kotipizzan taktisen tekemisen kivijalka. Yksinkertaista ja toimivaa.

Lue Kotipizzan näkemys yhteistyön kannattavuudesta täältä.

Budget Sport

Case
Budget Sport

Budget Sport on ylpeästi halpa urheilun päivittäistavarakauppa. Sen markkinointi on erittäin taktista, nopearytmistä ja joustavaa mediaa vaativaa. Suora on noussut keskeiseksi välineeksi ja tavoittaa nekin taloudet, joihin lehtiä ei tilata. Mediana on Postinen, jonka avulla saavutetaan ainutlaatuinen peitto (2,3 miljoonaa taloutta grafiikkana kuvassa). Tuloksia mitataan jatkuvasti. Mainonta Postisessa näkyy asiakasvirrassa, myynnissä ja kannattavuudessa. Siksi mainontaa ollaan edelleen lisäämässä.

Lue lisää casesta täältä.


SPR Nälkäpäivä

Case
Nälkäpäivä

Postinen tuo SPR:n Nälkäpäivä-keräykselle valtakunnallista näkyvyyttä ja aktivoi lahjoituksiin, jopa 53 % enemmän kuin ulkomainoskampanja. Varainkeruussa on todella tärkeää, että viesti tavoittaa lahjoittajan kiireettömässä hetkessä, oikeaan aikaan. Lisäksi Postisen selkeys ja isot ilmoituspinnat vievät hyvin eteenpäin aktivoivaa ja emotionaalista viestiä. Se on media, joka on löytänyt roolinsa osana SPR:n monimediakampanjoita.

Lue lisää casesta täältä.


Postisen sisältö

Postinen sisältää Postin ajankohtaista tietoa ja mainoksia

 

Postinen sisältää Postin ajankohtaista tietoa ja mainoksia