Tulokselliseen suoramarkkinointiin

Digitaalisten viestien lisääntyessä perinteinen suora toimii entistä paremmin. Käsin kosketeltava, henkilökohtaisesti puhutteleva viesti jää tutkitusti mieleen ja aktivoi toimimaan. Suoralla tavoitat juuri oikean ihmisen tai tavoitat kuluttajat alueellisesti ja valtakunnallisesti. Se sopii taktiseen mainontaan sekä mielikuvan luomiseen. Lähetä esitteitä, näytteitä, kirjeitä, kortteja ja kuponkeja. Suoran tekeminen on helppoa, kun otat kumppaniksesi alan kokeneimman osaajan, Postin. Saat käyttöösi rekisteripalvelut, materiaalit, osoitteettoman ja osoitteellisen jakelun ja parhaat kohderyhmät.

Nyt 50 % alennus jokaiseen uuteen uuteen ilmoitukseen Postisessa 1.6.-31.7. sekä 26.6.-31.8. toteutettuun Kotisuora-jakeluun. Jätä yhteystietosi tälle lomakkeelle, niin kerromme lisää kesän tarjouksista.

Valitse haluamasi jakelutapa

Osoitteeton jakelu

Osoitteettomalla jakelulla eli Kotisuoralla tavoitat sekä kotitaloudet että yritykset.

Tutustu osoitteettomaan jakeluun

Postinen

Postinen-media

Nelisivuisen Postisen mediatilan konsepti on tutkittu ja asiasisältö suunniteltu kuluttajien toiveiden mukaiseksi.

Tutustu Postiseen.

Osoitteellinen jakelu

Nimellä ja osoitteella menevä Asiakassuora mahdollistaa markkinointiviestinnän juuri haluamillesi ihmisille.

Tutustu osoitteelliseen jakeluun.

Ja kohdista haluamillesi kohderyhmille

Inspiraatiota printtisuoran toteuttamiseen

Markkinointi- ja datablogista löydät tuoreimmat asiakastarinat ja tutkimukset suoramarkkinoinnin maailmasta. Lue muun muassa kuinka osoitteeton printtisuora on olennainen osa Budget Sportin taktista mainontaa ja kuinka Kotipizza hyödyntää Postista osana mediamixiään.

Tutustu markkinointi- ja datablogiin.

Näin teet tehokkaan suoran:

1. Ota sekä media- että mainostoimistosi mukaan suoran suunnitteluun alusta alkaen.
2. Mieti ostatko kampanjakohtaisesti perushinnoilla vai voitko sitoutua ostamiseen vuositasolla.
3. Päätä kenelle puhut ja hae kohderyhmällesi oikeat argumentit.
4. Ajoita lähetys oikein. Arvioi milloin oma tarjouksesi kannattaa kertoa, huomioi esim. koulujen loma-ajat.
5. Kerää palaute, tutki ja analysoi. Hyödynnä tiedot seuraavan suoran suunnittelussa.

Lisää vinkkejä saat Suoran suunnittelukirjasta.

Printtisuoran suunnittelukirja

Posti Green

100% hiilineutraali valinta. Postin suoramainonta on maailman ensimmäinen hiilineutraali markkinointikanava. Lue lisää Posti Green palveluista ›