Tulokselliseen suoramarkkinointiin

Hyödynnä paperisuoran vaikuttavuus ja aktivointi.

Digitaalisten viestien lisääntyessä perinteinen suora toimii entistä paremmin. Käsin kosketeltava, henkilökohtaisesti puhutteleva viesti jää tutkitusti mieleen ja aktivoi toimimaan. Suoralla tavoitat juuri oikean ihmisen tai tavoitat kuluttajat alueellisesti ja valtakunnallisesti. Se sopii taktiseen mainontaan sekä mielikuvan luomiseen. Lähetä esitteitä, näytteitä, kirjeitä, kortteja, kuponkeja. Suoran tekeminen on helppoa, kun otat kumppaniksesi alan kokeneimman osaajan, Postin. Saat käyttöösi rekisteripalvelut, materiaalit, osoitteettoman ja osoitteellisen jakelun ja parhaat kohderyhmät.

Case Carlson

Tavaratalo- ja rautakauppaketju Carlsson käyttää menestyksekkäästi Asiakassuoraa.

Lue case täältä

Case Budget Sport

Kotisuora on pysyvä ja olennainen osa Budget Sportin taktista mainontaa.

Lue case täältä

Case Kotipizza

Postinen kuuluu Kotipizzan mediamixiin. Kohdealueena on koko maa.

Lue case täältä

Suoramainos muistetaan pitkään.

Käsin kosketeltava mainos jää mieleen. Neurologisessa tutkimuksessa mitattu vaikuttavuus pitkäaikaiseen muistamiseen, tunnetason kokemukseen ja henkilökohtaisen merkityksellisyyteen on printtisuoralla selkeästi korkeampaa kuin sähköpostisuoralla tai televisiomainonnalla. Monimediakampanjassa suoran huomioarvo on 49 % ja tv-mainonnan 22 %. Suoramainonnan parissa vietetään aikaa ja se saa ostamaan.

* Royal Mail MarketReach: The private Life of Mail (2015)

Säästä aikaa ja rahaa.
Näin teet tehokkaan suoran:

1. Ota sekä media- että mainostoimistosi mukaan suoran suunnitteluun alusta alkaen.
2. Mieti ostatko kampanjakohtaisesti perushinnoilla vai voitko sitoutua ostamiseen vuositasolla.
3. Päätä kenelle puhut ja hae kohderyhmällesi oikeat argumentit.
4. Ajoita lähetys oikein. Arvioi milloin oma tarjouksesi kannattaa kertoa, huomioi esim. koulujen loma-ajat.
5. Kerää palaute, tutki ja analysoi. Hyödynnä tiedot seuraavan suoran suunnittelussa.

Lisää vinkkejä saat Suoran suunnittelukirjasta, lataa tästä.

Posti Green

100% hiilineutraali valinta. Postin suoramainonta on maailman ensimmäinen hiilineutraali markkinointikanava. Lue lisää Posti Green palveluista ›