Kohdista verkkomainontaa muuttajille Postin evästedatan avulla

Muuttajat

Ohjelmallisen ostamisen kautta tehtävä display-mainonta verkkosivuilla mahdollistaa kätevän tavan yhdistää oikea kohderyhmä ja omalle palvelulle sopiva mainosympäristö. Nyt muuttajille on mahdollista kohdistaa verkkomainontaa Postin evästedatan avulla, jota kerätään sähköiselle muuttoilmoituslomakkeelle johtavilta sivuilta. Kohderyhmästä muodostetut segmentit ovat myynnissä ohjelmallisen ostamisen alustalla, Adformissa. 

Evästeistä

Evästeellä (cookie) tarkoitetaan pientä tekstitiedostoa, jonka internetselain tallentaa sivun käyttäjän laitteelle tämän käydessä evästeitä keräävällä sivulla. Eväste sisältää yksilöllisen tunnisteen, joka on anonyymi ja satunnaisesti luotu. Eväste ei sisällä käyttäjän henkilötietoja, joten niiden avulla yksittäistä käyttäjää ei pystytä tunnistamaan.

Kuinka evästedata kerätään?

Keräämme evästedataa muuttoilmoituslomakkeelle johtavilta sivuilta, jolloin se sisältää aidosti muuttamassa olevia henkilöitä. Kohderyhmästä muodostettuja segmenttejä voi ostaa suoraan Adformista, jossa valitaan erikseen Postin kohdeyleisö ja näyttökerrat jostakin Adformin kumppanisivustolta.  Tällöin mainoksesi näkyy valitsemallasi sivustolla vain niille, jotka ovat vierailleet Postin muuttoilmoituslomakkeelle johtavilla sivuilla.

Evästeiden käyttö edellyttää aina käyttäjän suostumuksen. Tämän vuoksi Postin sivuilla ilmoitetaan evästeiden keräämisestä ja jatkamalla sivuston käyttöä käyttäjä hyväksyy tämän. Käyttäjä löytää lisätietoa evästeiden käytöstä sivuston 
yksityisyydensuojaselosteesta.

Segmentit ja hinnat Adformissa

Postin muuttajadatan segmentit ja hinnat Adformissa:

  • Finnish movers 7 days: Viimeisen 7 päivän aikana sivulla vierailleet, 5 € / CPM*, segmentin koko n. 7000
  • Finnish movers 30 days: Viimeisen 30 päivän aikana sivulla vierailleet, 3 € / CPM, segmentin koko n. 31000
  • Finnish movers 30 days extended: Laajennettu kohderyhmä** viimeisen 30 päivän aikana sivulla vierailleet, 2 € / CPM, segmentin koko n. 38 000

*Tuhat näyttökertaa
**Tähän segmenttiin lasketaan sivuilla vierailleiden käyttäjien lisäksi Adformin arvion mukaan samankaltaiset käyttäjät​

Löydät Adformista myös kohderyhmiä verkko-ostajista, joihin on kerätty data Postin paketinseurantasivulta:

  • Webshoppers: Paketinseurantasivulla viimeisen 30 päivän aikana vierailleet kuluttajat, 2,5 € / CPM, segmentin koko n. 250 000
  • Active webshoppers: Useamman kerran paketinseurantasivulla viimeisen 30 päivän aikana vierailleet kuluttajat, 3 € / CPM, segmentin koko n. 210 000
  • Active webshoppers using domestic shops and services: Vähintään 3 pakettia kotimaisesta verkkokaupasta viimeisen 30 päivän aikana vastaanottaneet kuluttajat, 3 € / CPM, segmentin koko n. 175 000
  • Active webshoppers using international shops and services: Vähintään 3 pakettia ulkomaisesta verkkokaupasta viimeisen 30 päivän aikana vastaanottaneet kuluttajat, 3 € / CPM, segmentin koko n. 50 000
  • Webshopper companies B2B: Vähintään yhden paketin viimeisen 30 päivän aikana vastaanottaneet yritykset, 2 € / CPM, segmentin koko n. 18 000
  • Active webshopper companies B2B: Vähintään 10 pakettia viimeisen 30 päivän aikana vastaanottaneet yritykset, 3 € / CPM, segmentin koko n. 15 000
  • Active parcel customers C2C: Vähintään yhden paketin viimeisen 30 päivän aikana toiselta kuluttajalta vastaanottaneet kuluttajat, 2 € / CPM, segmentin koko n. 7000