Paketit kotimaahan

Kotimaan pakettipalvelut ja niiden tilauskanava sopimusasiakkaille ovat uudistuneet. Lisätietoja uudistuksesta ja Posti SmartShip -tilauskanavasta löydät täältä.

Voit käyttää pakettipalvelujamme myös käteisasiakkaana. Palvelut löydät ja maksat osoitteessa posti.fi/lahettaminen

Lähetysten vastaanottaminen ja palautukset

Voit noutaa paketit pakettiautomaatista tai Postin toimipisteestä. Voit myös tehdä sopimuksen säännöllisestä nouto- ja jakelupalvelusta, jolloin toimitamme paketit haluamaasi paikkaan.

Näin saat Postin palvelut käyttöösi

Verkkopalvelu Postin sopimusasiakkaille

Jos olet Postin sopimusasiakas, saat käyttöösi Posti SmartShip -verkkopalvelun, jossa voit tilata ja hallinnoida kuljetuksia. Palveluun kirjaudutaan asiointitunnuksella, voit tilata asiointitunnuksen verkkolomakkeella. Vanhat tilauskanavat, Prinetti ja rahdin Smartship, poistuvat käytöstä vuoden 2017 aikana. Lisätietoja Posti SmartShipistä ja ohjeita käyttöönottoon löydät täältä.

Integraatio Postin järjestelmiin

Posti SmartShip voidaan integroida yrityksesi ERP/WMS- tai verkkokauppajärjestelmään. Lisätietoja integroinnista löydät täältä. Postin rajapintakuvaukset löytyvät api.posti.fi sivustolta.

Yritykselläni ei ole sopimusta Postin kanssa

Jos yritykselläsi ei ole sopimusta Postin kanssa, voit silti lähettää paketteja verkkopalvelussa. Maksa lähetys luottokortilla ja vie paketti automaattiin tai postiin.