Postin pakettiautomaatti

Vahvista puhelinnumero

  1. Kirjaudu Postin käyttäjätunnuksella tai verkkopankkitunnuksillasi
  2. Tarkista matkapuhelinnumerosi ja lisää sähköpostiosoitteesi
  3. Hyväksy Postin sähköisten kuluttajapalvelujen käyttöehdot ja Oma Noutopistepalvelun tuote-ehdot

Miksi minun täytyy vahvistaa puhelinnumeroni?
Olet tilannut lähettäjältä hiljattain tuotteen ja lähettäjä haluaa nyt varmentaa henkilöllisyytesi ennen tuotteen luovutusta. Varmentaminen tehdään vahvistamalla tilauksessa käyttämäsi puhelinnumero Postin palvelussa. Varmentaminen tarvitaan vain kerran, ja se on jatkossa voimassa toistaiseksi. Varmentamisen jälkeen lähetämme sinulle lokeron avauskoodin heti kun varmentamista vaativa lähetys on noudettavissa pakettiautomaatista. Jos paketti on jo automaatissa, saat lokerokoodin noin tunnin kuluessa varmentamisesta. Mikäli sinulla on kysyttävää, voit olla yhteydessä pakettiautomaatin asiakastukeen p. 0100 85932 ma-pe klo 9-21.  

Samalla sinulla on mahdollisuus aktivoida maksuton Oma Noutopistepalvelu ja valita noutopaikka paketeillesi. Voit myös ottaa käyttöösi Netpostin ja Muistajan osoitekirjan.

Mihin tietojani käytetään?
Tietosi tallennetaan Postin sähköisten kuluttajapalveluiden asiakasrekisteriin. Pystyt ottamaan kantaa siihen, haluatko sähköpostitse tietoa Postin eduista, tarjouksista ja kilpailuista. Salliessasi tämäntyyppisen viestinnän, saat kuukausittain ilmestyvän säännöllisen uutiskirjeen. Posti voi välittää lähettäjälle tiedon vahvistetusta puhelinnumerostasi.