Tulosta sivu In English På svenska Tekstin koko: Pienennä Suurenna

Posti 48100 KOTKA muuttaa Kotkankadulle

09.05.2011

Kapteeninkadulla sijaitseva posti 48100 KOTKA palvelee uusissa tiloissa osoitteessa Kotkankatu 11 maanantaista 23. toukokuuta lähtien. Posti on avoinna tuttuun tapaan maanantaista perjantaihin kello 9-20. Muuton vuoksi posti suljetaan perjantaina 20. toukokuuta jo kello 17.  Myös postilokerot siirretään uuteen postiin.

Postin muutolla ei ole vaikutusta postinjakeluun eikä postinsaajien postinumeroihin.

Kotkankadun postissa vietetään avajaisviikkoa 23. - 27. toukokuuta, jolloin postissa on erilaisia teemapäiviä ja runsaasti tuotetarjouksia. Asiointi postissa on helppoa. Postin uuden ilmeen mukaisesti erilaiset tuotteet on ryhmitelty selkeiksi, helposti löydettäviksi kokonaisuuksiksi. Tarjolla on Postin laaja tuotevalikoima niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaillekin.

Postin muutto ja uudistaminen on osa laajempaa Postin palveluverkon kehityshanketta. Postin palveluverkosto, 1 050 postia, koostuu noin 140 Postin omasta myymälästä ja yli 900 kumppanien ylläpitämästä myyntipisteestä. Tähän mennessä jo yli 100 postia on saanut uuden ilmeen ja sisustuksen. Tutkimusten mukaan asiakkaat arvostavat Postin luotettavuutta ja tuttuutta sekä asioinnin helppoutta.

Lisätietoja tiedotusvälineille:
Itella Mediadesk, puh. 020 452 3366
aluepäällikkö Harri Mustonen, Itella Posti Oy, puh. 020 452 2031

Itella Posti Oy huolehtii postipalveluista kaikkialla Suomessa vastaten kirjeiden, lehtien ja suoramarkkinointilähetysten jakeluista, paketti- ja pikakuljetuspalveluista, NetPostista sekä Postin myymälöistä ja myyntipisteistä. Itella Posti Oy kuuluu Itella Viestinvälitys -liiketoimintaryhmään, jonka liikevaihto vuonna 2010 oli 1 142 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 19 300. Itella Viestinvälitys on osa Itella-konsernia. Posti palvelee kuluttajia myös puhelimessa ja verkossa osoitteessa www.posti.fi.