Tulosta sivu In English På svenska Tekstin koko: Pienennä Suurenna

Postipalvelumuutoksia: Hyllykallio ja Vantaan Tikkurila

08.01.2010

Tikkurilan posti muuttaa keskeisemmälle paikalle - myös Ruskeasannan postipalvelut Tikkurilasta

Tikkurilan posti, 01300 Vantaa, muuttaa uusiin tiloihin helmikuun alusta alkaen. Posti muuttaa keskeisemmälle paikalle osoitteeseen Kielotie 8.

Posti suljetaan nykyisellä paikalla virastotalossa Kielotie 15 perjantaina 29.1. muuttotöiden vuoksi normaalia aikaisemmin, eli kello 17.00. Uusi Postin myymälä avautuu Kielotie 8:ssa maanantaina 1.2. kello 8.00. Posti on avoinna arkisin kello 8.00-20.00. Myös postilokerot siirtyvät uuden postin yhteyteen.

Tikkurilan postin muutto keskeisemmälle paikalle on osa laajempaa Postin palveluverkon kehityshanketta. Postin palveluverkosto koostuu 1 100 postista, joista noin 150 on Postin omia myymälöitä ja loput postiyrittäjien myyntipisteitä. Tähän mennessä 100 Postin myymälää on uusittu sijainniltaan tai sisustukseltaan ja ilmeeltään.

Myös Vantaan Ruskeasannan alueen postipalvelut saa jatkossa Tikkurilasta. Posti toimi Ruskeasannalla aiemmin Tmi Jorma Suomen yhteydessä Vuoritie 11:ssä. Yrityksen toiminta on keskeytynyt.

Hyllykallion postipalvelut St 1-huoltoasemalta 8. helmikuuta alkaen - postipalvelut jatkossa joka päivä aamusta iltaan

60510 Hyllykallion postipalvelut siirtyvät paikallisen yrityksen yhteyteen. Samalla postin aukioloajat pitenevät, postipalveluja saa viikon jokaisena päivänä aikaisesta aamusta pitkälle iltaan.

Maanantaista 8.2.2010 alkaen postiasioissa palvelee St 1 Nurmo, osoitteessa Kaarretie 3, 60510 Hyllykallio. Posti on jatkossa avoinna huoltoaseman aukioloaikoina maanantaista perjantaihin kello 6-22, lauantaisin kello 7-22 ja sunnuntaisin kello 9-19.

Postin oma myymälä palvelee osoitteessa Hyllykalliontie 2 perjantaihin 5.2.2010 kello 14 saakka.

St 1:ltä saa kaikki tutut postipalvelut: sieltä voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat postilähetykset, lähettää postia kotimaahan ja ulkomaille sekä ostaa postimerkkejä, kortteja ja postitustarvikkeita.

Posti tiedottaa muutoksesta alueen kotitalouksiin ja yrityksiin erikseen jaettavalla asiakastiedotteella. Muutoksella ei ole vaikutusta alueen postiosoitteisiin, postinumeroihin eikä postinjakeluun.

Posti on aloittanut yhteistyön yrittäjien kanssa vuonna 1986. Säännöllisesti tehtävien asiakastyytyväisyystutkimusten mukaan asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä postiyrittäjien tarjoamaan palveluun, pitkiin aukioloaikoihin ja keskeiseen sijaintiin.

Tutkimusten mukaan myös postipalveluja tarjoavat yrittäjät ovat tyytyväisiä Postin kanssa tekemäänsä yhteistyöhön ja kokevat saavansa tästä selvää hyötyä. Tällä hetkellä yritysten yhteydessä toimii noin 950 postia.

Tietoja postipalveluista saa Postin asiakaspalvelusta, numerosta 0200 71000 (pvm/mpm) maanantaista perjantaihin kello 8-20 ja lauantaisin kello 9-14.  Kaikkien postien osoite- ja aukiolotiedot löytyvät Postit-haun avulla.