Tulosta sivu In English På svenska Tekstin koko: Pienennä Suurenna

Postipalvelumuutoksia: Lappeenranta ja Perniö

06.07.2009

Lappeenrannan Harapaisen alueen postipalvelut pääpostista 3.8. alkaen

Lappeenrannassa keskitetään postipalveluja. Maanantaista 3.8.2009 alkaen Harapaisen alueen postipalvelut saa Lappeenrannan pääpostista.

Pääposti palvelee osoitteessa Pormestarinkatu 1 maanantaista perjantaihin kello 9-20 ja lauantaisin kello 10-14.

Postikeskuksen yhteydessä toimiva Postin myymälä 53500 LAPPEENRANTA, osoitteessa Harapaisentie 57, palvelee perjantaihin 31.7.2009 kello 18 saakka.

Muutos vaikuttaa postista noudettavien lähetysten hakupaikkaan. Asiakkaat saavat muut Postin tarjoamat palvelut mistä tahansa postista kuten tähänkin saakka, samoin kirjelaatikot ovat käytettävissä kuten aiemmin.

Posti tiedottaa muutoksesta alueen kotitalouksiin ja yrityksiin jaettavalla asiakastiedotteella.

Posti hakee Lappeenrannan keskustan alueelta pääpostille uutta sujuvan asioinnin kannalta parempaa paikkaa.

Perniön postipalvelut Siwa Perniöstä 3. elokuuta alkaen

Perniön postipalvelut siirtyvät toiseen Postin myyntipisteeseen. Maanantaista 3. elokuuta 2009 kello 9.00 alkaen postipalvelut saa Siwa Perniöstä, osoitteesta Salontie 1, 25500 PERNIÖ. Kauppa palvelee postiasioissa maanantaista perjantaihin kello 8-21, lauantaisin kello 8-18 ja sunnuntaisin kello 12-21.

Nykyinen posti Perniön Kirja- ja Lahjakulmassa, osoitteessa Salontie 2, palvelee postiasioissa perjantaihin 31.7.2009 kello 14.00 saakka.

Kirjelaatikko ja postilokerot siirtyvät muutoksen yhteydessä uuteen osoitteeseen Salontie 1. Alueen postiosoitteet, postinjakelu ja postinumero säilyvät ennallaan.

Posti lähettää tiedotteen muutoksesta alueen kotitalouksille ja yrityksille.

Lisätietoja kaikista postipalveluihin liittyvistä asioista saa Postin palvelunumerosta kuluttajille 0200 71000 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-14, ja yrityksille 0200 77000 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-18.