Tulosta sivu In English På svenska Tekstin koko: Pienennä Suurenna

Postipalvelumuutoksia: Lohja, Kurejoki, Kokemäki, Raisio ja Saarijärvi

19.05.2009

Lohjalla postipalvelut siirtyvät R-kioskin muuton yhteydessä uuteen osoitteeseen 27.5. alkaen

Lohjan, 08500 Lohja, postipalvelut siirtyvät R-kioskin muuton yhteydessä uuteen osoitteeseen, Lohjanharjuntie 758. Postipalvelut saa uudesta osoitteesta keskiviikosta 27.toukokuuta kello 15 alkaen R-kioskin aukioloaikoina maanantaista lauantaihin kello 8-21 ja sunnuntaisin kello 9-21.

Nykyisessä osoitteessa, Mäntynummentie 4, palvellaan postiasioissa tiistaihin 26. 5. kello 17 saakka.

R-kioskista saa kaikki tutut postipalvelut: sieltä voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat postilähetykset, lähettää postia kotimaahan ja ulkomaille sekä ostaa postimerkkejä, kortteja ja postitustarvikkeita.

Postin myyntipiste R-kioskissa saa sisustukseen ja tuotteiden esillepanoon uuden ajanmukaisen ilmeen. Tavoitteena on helpottaa asiointia sekä asiakkaalle sopivien palvelujen ja tuotteiden löytämistä. Erilaisiin tarpeisiin tarkoitetut tuotteet ryhmitellään entistä selkeämpiin kokonaisuuksiin.

Posti tiedottaa muutoksesta alueen kotitalouksiin ja yrityksiin erikseen jaettavalla asiakastiedotteella. Muutoksella ei ole vaikutusta alueen postiosoitteisiin, postinumeroihin eikä postinjakeluun.

Kurejoen postipalvelut Alajärven K-Supermarketista 30.5. alkaen

Alajärven postipalvelut saa lauantaista 30.5. alkaen Alajärven K-Supermarketista osoitteesta Kurejoentie 2A, Alajärvi. Postin myyntipiste palvelee K-Supermarketin aukioloaikoina  maanantaista perjantaihin kello 8-21 ja lauantaisin kello 8-18.

Postipalvelut saa Kallen Valinnasta perjantaihin 29.5. kello 14 saakka.

Alueen postiosoitteet, postinjakelu ja postinumero pysyvät ennallaan. Postipalveluiden muutoksesta jaetaan tiedote alueen kotitalouksille ja yrityksille.

Kokemäen postipalvelut Kokemäen Siwasta 1.6. alkaen

Kokemäen postipalvelut saa maanantaista 1.6. alkaen Kokemäen Siwasta osoitteesta Skaffarinkatu 2, Kokemäki. Postin myyntipiste palvelee Siwan aukioloaikoina  maanantaista perjantaihin kello 8-21, lauantaisin kello 8-18 ja sunnuntaisin kello 12-21.

Postipalvelut saa K-Supermarket Teljänportista perjantaihin 29.5. kello 14 saakka.

Postin myyntipiste Siwassa saa sisustukseen ja tuotteiden esillepanoon uuden ajanmukaisen ilmeen. Tavoitteena on helpottaa asiointia sekä asiakkaalle sopivien palvelujen ja tuotteiden löytämistä. Erilaisiin tarpeisiin tarkoitetut tuotteet ryhmitellään entistä selkeämpiin kokonaisuuksiin.

Postiosoitteet, postinjakelu ja postinumerot pysyvät ennallaan. Asukkaille tiedotetaan muutoksesta alueen jokaiseen kotiin lähetettävällä tiedotteella.

Raision keskustan posti muuttaa ja uudistuu

Raision keskustan posti muuttaa uusiin tiloihin touko-kesäkuun vaihteessa. Posti pysyy samassa kiinteistössä mutta sijainti vaihtuu nykyisestä Varppeenaukio 7:stä Raisiontori 6:een. Muuton yhteydessä postin ilme uudistetaan.

Posti suljetaan nykyisellä paikalla perjantaina 29.5. muuttotöiden vuoksi normaalia aikaisemmin, eli kello 17. Uusi Postin myymälä avautuu maanantaina 1.6. kello 9. Posti on avoinna arkisin kello 9-20.

Asiointi postissa on jatkossa aiempaa helpompaa. Erilaiset tuotteet ryhmitellään selkeiksi, helposti löydettäviksi kokonaisuuksiksi. Tarjolla on Postin laaja tuotevalikoima niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaillekin.

Raision postin uudistaminen on osa laajempaa Postin palveluverkon kehityshanketta. Postin palveluverkosto koostuu 1 100 postista, joista noin 130 on Postin omia myymälöitä ja loput postiyrittäjien myyntipisteitä. Päivittäisiä asiakaskäyntejä on noin 100 000. Tähän mennessä jo 80 postia on saanut uuden ilmeen ja sisustuksen. Tutkimusten mukaan asiakkaat arvostavat Postin luotettavuutta ja tuttuutta sekä asioinnin helppoutta.

Saarijärven postipalvelut Siwa Saarijärvestä 24. elokuuta alkaen

Saarijärven postipalvelut siirtyvät paikallisen yrityksen yhteyteen. Samalla postin aukioloajat pitenevät.

Maanantaista 24.8.2009 kello 9 alkaen Saarijärvellä postiasioissa palvelee Siwa Saarijärvi, osoitteessa Kauppakatu 7, 43100  SAARIJÄRVI. Posti on jatkossa avoinna liikkeen aukioloaikoina maanantaista perjantaihin kello 8-21, lauantaisin kello 8-18 ja sunnuntaisin kello 12-21.

Postin oma myymälä, osoitteessa Torikatu 3, palvelee perjantaihin 21.8.2009 kello 14 saakka.

Siwa Saarijärvestä saa kaikki tutut postipalvelut: sieltä voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat postilähetykset, lähettää postia kotimaahan ja ulkomaille sekä ostaa postimerkkejä, kortteja ja postitustarvikkeita.

Posti on aloittanut yhteistyön yrittäjien kanssa vuonna 1986. Säännöllisesti tehtävien asiakastyytyväisyystutkimusten mukaan asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä postiyrittäjien tarjoamaan palveluun, pitkiin aukioloaikoihin ja keskeiseen sijaintiin. Tutkimusten mukaan myös postipalveluja tarjoavat yrittäjät ovat tyytyväisiä Postin kanssa tekemäänsä yhteistyöhön ja kokevat saavansa tästä selvää hyötyä. Tällä hetkellä erilaisten yritysten yhteydessä toimii noin tuhat postia.

Lisätietoja kaikista postipalveluihin liittyvistä asioista saa Postin palvelunumerosta kuluttajille 0200 71000 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-14, ja yrityksille 0200 77000 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-18.