Tulosta sivu In English På svenska Tekstin koko: Pienennä Suurenna

Postin uusi myymälä avataan Tampereen Hallituskadulla maaliskuun alussa

09.02.2009

Posti on avoinna aamukahdeksasta iltakahdeksaan

Posti avaa uuden myymälän osoitteeseen Hallituskatu 16, 33200 Tampere 2. maaliskuuta 2009. Uuteen postiin yhdistetään Näsilinnankadun ja Satakunnankadun postit, jotka palvelevat nykyisellä paikallaan 27. helmikuuta 2009 kello 17 saakka.

Hallituskadun posti palvelee maanantaista perjantaihin kello 8-20. Myymälätilaa tulee kaikkiaan lähes pari sataa neliötä. Se sisustetaan Postin uuden ilmeen mukaiseksi. Asiointi postissa on helppoa. Erilaiset tuotteet ryhmitellään selkeiksi, helposti löydettäviksi kokonaisuuksiksi. Tarjolla on Postin laaja tuotevalikoima niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaillekin.

Posti tiedottaa muutoksesta asiakastiedotteella niille kotitalouksille ja yrityksille, joiden asiointipostina on toiminut 33200 Tampere, osoitteessa Näsilinnankatu 34, tai 33210 Tampere, osoitteessa Satakunnankatu 23. Näsilinnankadun ja Satakunnankadun posteista voi noutaa saapuneet paketit ja muut noudettavat postilähetykset 27. helmikuuta 2009 saakka. Maaliskuun alusta lähtien postiin saapuneet lähetykset ovat noudettavissa Hallituskadun postista.

Lisätietoja postipalveluihin liittyvistä asioista on saatavana Postin palvelunumeroista: kuluttajat 0200 71000 (pvm/mpm) ma-pe klo 8–20 ja la klo 9–14, ja yritykset 0200 77000 (pvm/mpm) ma-pe klo 8–18. Tietoa ja palvelua saa myös internetistä osoitteesta www.posti.fi.