Tulosta sivu In English På svenska Tekstin koko: Pienennä Suurenna

Postipalvelumuutoksia: Kiuruvesi, Joensuu, Outokumpu, Kuhmo, Kittilä

28.08.2008

74700 Kiuruveden postipalvelut siirtyvät paikallisen yrityksen yhteyteen ja samalla postin aukioloajat pitenevät.

Maanantaista 22.9.2008 kello 9.00 alkaen Kiuruveden postiasioissa palvelee Kiuruveden Siwa, osoitteessa Niemistenkatu 1, 74700 KIURUVESI. Posti on jatkossa avoinna liikkeen aukioloaikoina joka päivä; maanantaista perjantaihin kello 8–21, lauantaisin kello 8–18 ja sunnuntaisin kello 12–21.

Postin oma myymälä, osoitteessa Asematie 12, palvelee perjantaihin 19.9.2008 kello 14 saakka.

Posti tiedottaa muutoksesta alueen kotitalouksiin ja yrityksiin erikseen jaettavalla asiakastiedotteella. Muutoksella ei ole vaikutusta alueen postiosoitteisiin, postinumeroihin eikä postinjakeluun.

Joensuun Rantakylän, 80160 JOENSUU, postipalvelut siirtyvät paikallisen yrityksen yhteyteen ja samalla postin aukioloajat pitenevät.

Maanantaista 22.9.2008 kello 9.00 alkaen Rantakylän postiasioissa palvelee Siwa Rantakylä, osoitteessa Venetie 10, 80160 JOENSUU. Posti on jatkossa avoinna liikkeen aukioloaikoina joka päivä; maanantaista perjantaihin kello 8–21, lauantaisin kello 8–18 ja sunnuntaisin kello 12–21.

Postin oma myymälä, osoitteessa Puronsuunkatu 1 a, palvelee perjantaihin 19.9.2008 kello 14 saakka.

83500 Outokummun postipalvelut siirtyvät paikallisen yrityksen yhteyteen ja samalla postin aukioloajat pitenevät.

Maanantaista 29.9.2008 kello 9.00 alkaen Outokummun postiasioissa palvelee Outokummun Valintalo, osoitteessa Kiisukatu 17, 83500 OUTOKUMPU. Posti on jatkossa avoinna liikkeen aukioloaikoina maanantaista perjantaihin kello 7–21 ja lauantaisin kello 7–18.

Postin oma myymälä, osoitteessa Koulukatu 2 palvelee perjantaihin 26.9.2008 kello 14 saakka.

88900 Kuhmon postipalvelut siirtyvät paikallisen yrityksen yhteyteen ja samalla postin aukioloajat pitenevät.

Maanantaista 6.10.2008 kello 9.00 alkaen Kuhmon postiasioissa palvelee Kuhmon Siwa, osoitteessa Kainuuntie 90, 88900 KUHMO. Posti on jatkossa avoinna liikkeen aukioloaikoina joka päivä; maanantaista perjantaihin kello 8–21, lauantaisin kello 8–18 ja sunnuntaisin kello 12–21.

Postin oma myymälä, osoitteessa Kainuuntie 77, palvelee perjantaihin 3.10.2008 kello 14 saakka.

99100 Kittilän postipalvelut siirtyvät paikallisen yrityksen yhteyteen ja samalla postin aukioloajat pitenevät.

Maanantaista 13.10.2008 kello 9.00 alkaen Kittilän postiasioissa palvelee Kittilän Valintatalo, osoitteessa Valtatie 37, 99100 KITTILÄ. Posti on jatkossa avoinna liikkeen aukioloaikoina joka päivä; maanantaista perjantaihin kello 7–21, lauantaisin kello 7–18 ja sunnuntaisin kello 12–21.

Postin oma myymälä, osoitteessa Valtatie 29, palvelee perjantaihin 10.10.2008 kello 14 saakka.

Yritysten yhteydessä olevista posteista saa kaikki tutut postipalvelut: sieltä voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat postilähetykset, lähettää postia kotimaahan ja ulkomaille sekä ostaa postimerkkejä, kortteja ja postitustarvikkeita.

Postin myyntipisteet saavat sisustukseen ja tuotteiden esillepanoon uuden ajanmukaisen ilmeen. Tavoitteena on helpottaa asiointia sekä asiakkaalle sopivien palvelujen ja tuotteiden löytämistä. Erilaisiin tarpeisiin tarkoitetut tuotteet ryhmitellään entistä selkeämpiin kokonaisuuksiin.

Posti on aloittanut yhteistyön yrittäjien kanssa vuonna 1986. Säännöllisesti tehtävien asiakastyytyväisyystutkimusten mukaan asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä postiyrittäjien tarjoamaan palveluun, pitkiin aukioloaikoihin ja keskeiseen sijaintiin. Tutkimusten mukaan myös postipalveluja tarjoavat yrittäjät ovat tyytyväisiä Postin kanssa tekemäänsä yhteistyöhön ja kokevat saavansa tästä selvää hyötyä. Tällä hetkellä erilaisten yritysten yhteydessä toimii noin tuhat postia.