In English På svenska


Suoramainonnalla on oma aika ja paikka vastaanottajan päivärytmissä. Useimmat käyvät kaiken postinsa ainakin jollain tasolla läpi. Suoran parissa viihdytään tilanteesta riippuen parista minuutista kolmeen varttiin. Kiinnostavimmat tarjoukset jopa merkitään mainoksiin tai ne revitään irti ja laitetaan jääkaapin oveen muistilapuksi. Paperisuora on käyttäjäystävällinen - jopa viihdyttävä käyttöliittymä. Sitä paitsi osoitteellinen suora on täysin alihyödynnetty media!

Suora toimii kesälläkin, hyödynnä nyt 25 %:n alennus!

Itellan Kesäetu:

  • Ajankohta: 22.6.-31.7.2009
  • Sisältö: Osoitteellinen suoramainoskampanja – 25 %
  • Kohderyhmä: Kuluttajat nimi- ja osoitekohdennettuna (VRK, AKE) +
  • Kampanjan toteutus: Suoran valmistuote (29 vaihtoehtoa), sisältää jakelun Joukkokirjeenä
  • Tutustu kampanjaehtoihin ja lisätietoihin

Voit luonnollisesti lähestyä ketä vaan, mutta tässä pari esimerkkiä:

Mökkiläiset

  • Tavoita pääkaupunkiseudulla asuvat mökinomistajat.
  • Kohderyhmän koko 59.000 henkilöä.

Hinnoittelu

  • Kohderyhmä + Suoran valmistuote: Huomiokortti = normaalisti 38.010 €
  • Itellan Kesäetu – 25 %
  • Kampanjan hinta nyt vain 28.510 € + alv.
  • Osoitelähde: Väestötietojärjestelmä, Väestörekisterikeskus, PL 70, 00581 Helsinki

Vauvaperheet

  • Tavoita pääkaupunkiseudulla asuvat vauvaperheet. Vauvaperheellä tarkoitetaan perhettä, johon kuuluu yksi alle 1-vuotias lapsi. Lapsiperheen esikoinen.
  • Kohderyhmän koko 10.000 henkilöä.

Hinnoittelu

  • Kohderyhmä + Suoran valmistuote: Palautekortti-selffari = normaalisti 7.340 €
  • Itellan Kesäetu – 25 %
  • Kampanjan hinta nyt vain 5.505 € + alv.
  • Osoitelähde: Väestötietojärjestelmä, Väestörekisterikeskus, PL 70, 00581 Helsinki