Palaute postinjakelusta

Jakeluaikamme ovat laajentuneet ja jaamme postia myös iltaisin. Postinjakelun aika vaihtelee alueittain jaettavan postin määrän, sääolosuhteiden ja asiakkaiden kotiin tilaamien palvelujen mukaan. Emme voi luvata tiettyä aikaa päivittäisen postin jakamiselle.

Katso jakelussa esiintyvät alueelliset häiriöt

Huomioithan, että näiden lisäksi yksittäiset paikalliset jakeluhäiriöt ovat harvinaisia, mutta mahdollisia.

Valtaosa päiväpostin mukana jaettavasta postista, kuten ensimmäisen ja toisen luokan kirjeet sekä aikakauslehdet eivät sisällä seurantatunnusta, joka mahdollistaisi lähetyksen kulun selvittämisen. Lähetysten suuren määrän vuoksi yksittäisen lähetyksen vaiheita on käytännössä mahdotonta selvittää, ellei lähetys ole seurattava. Olethan tarvittaessa yhteydessä lähettäjään, jotta puuttuvasta postista ei aiheudu sinulle enempää harmia.

Jos sinulla on pidempiaikaisia ongelmia esimerkiksi postin jakelun tai laatikon sijainnin suhteen voit olla yhteydessä meihin oheisen lomakkeen kautta.


Palautetta postinjakelusta

Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.


Valitse asiakkuustyyppi.

Y-tunnuksessa tulee olla seitsemän numeroa, väliviiva ja tarkistusmerkki

Yrityksen nimi on yritysasiakkaalle pakollinen tieto

Nimi on pakollinen tieto.

Osoite on pakollinen tieto.

Postinumero on pakollinen tieto.

Toimipaikka on pakollinen tieto.

Puhelinnumero on pakollinen tieto. Tarkista puhelinnumero.

Sähköpostiosoite on pakollinen tieto.

Tämä on pakollinen tieto.


Tietoja ei siirretä suoramarkkinointitietokantaan eikä niitä käytetä muihin markkinointitarkoituksiin.

Posti palvelee -opas neuvoo, kuinka toimit, jos haluat antaa palautetta tai hakea korvausta.