Yhteystiedot

Palveluiden neuvonta ja yhteystiedot

Mikäli tarvitset apua palveluidemme käytössä, Postiapurista löydät vastaukset moniin kysymyksiin.

Neuvonta

  • Tarvitset apua Netpostissa, verkkoasioinnissa (esim. Postin mobiilisovellukseen, muistajan osoitekirjaan liittyen)
  • Tarvitse apua verkkokaupassa tai postimerkkien kestotilauksissa
  • Tarvitset neuvontaa Postin tuotteisiin tai palveluihin liittyen, esim. lähetyksen lähettämiseen tai vastaanottamiseen. Lähettämisen verkkopalveluun, lähetyksen pakkaamiseen tai Oma noutopistepalveluun. Olet muuttamassa ja haluat neuvontaa postinohjauspalveluihin liittyen Postiapuri

Lähetyksen seuranta

Haluat selvittää lähetyksesi kulkua

Tilaaminen

Reklamaatiot

Reklamaatiosi koskee postin jakelua tai muita Postin palveluita, kuten postinohjauspalvelua tai lähetyksen vahingoittumista.

Laskuun liittyvät huomautukset itsepalvelulomakkeella

 

Sopimusasiointi

Asiasi koskee sopimuksen irtisanomista esim. lähilaatikko kotiin palvelu, määräaikaisen postinohjauspalvelun päättäminen tai Netposti.

Haluat peruuttaa tilauksen tai sopimuksen, esim. lähilaatikko kotiin tai määräaikainen edelleen lähetys.

Sinulla on kuluttajansuojalain etämyyntisäännösten mukainen oikeus peruuttaa tehty sopimus ilmoittamalla siitä Postille kirjallisesti viimeistään 14 päivän kuluttua sopimuksen syntymisestä tai tavaran vastaanottamisesta.

Postin palvelupisteet

Noin 1 400 palvelupistettämme tarjoavat kuluttajille ja yritysasiakkaille palvelut postin lähettämiseen, vastaanottamiseen ja asiointiin. Keskitymme posteissa palvelemaan sinua ja muita asiakkaitamme paikan päällä, siksi posteihimme ei voi soittaa. Siirry karttahakuun.

Pääkonttorin yhteystiedot

Posti Groupin tiedot löydät posti.com sivustolta

Puhelujen ja viestien tallentaminen

Liike- tai palvelutapahtuman niin edellyttäessä Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.