Leveranser i näthandeln

Verkkokauppatoimitukset kotiin

Vi levererar beställningar till konsumenter på det sätt som de önskar. Kunden får produkter enligt sitt val antingen hem, till en paketautomat, Postis verksamhetsställe eller webbutikens fysiska butik.

Returer

En enkel och avgiftsfri returrätt är en konkurrensfördel i näthandeln. Det är också viktigt att ej uthämtade försändelser returneras till dig.

Posti erbjuder tjänster för hantering av kundreturer inklusive lagerhantering av returer vilket gör det möjligt att snabbt få returnerade produkter tillbaka ut i handeln. Skulle kunden av någon anledning inte hämta ut den beställda försändelsen returnerar vi den till dig.

Enkelt att hämta från butik

Leveranser till butiken

Företagets uthämtningsställe är en nättjänst med vilken du enkelt startar ett uthämtningsställe för webbutiken i ditt företags egna butiker. Upp till 50 % av konsumenterna hämtar ut även näthandelsinköp från handlarnas egna butiker. Samtidigt kan du öka din försäljning genom att i samband med uthämtningen även sälja andra produkter.

Tjänsten Företagets uthämtningsställe:

  • En internetapp som används i webbutiken
  • Mottagning av paket i butiken
  • Ankomstavi per SMS, e-post och i Postis mobilapp
  • Hantering av kundreturer